Erkeklerin kadın, kadınların erkek gibi davranması ve dizilerde bunun normalleştirilmeye çalışılması nedendir?

Erkeklerin kadın, kadınların erkek gibi davranması ve dizilerde bunun normalleştirilmeye çalışılması nedendir?

Kadın erkeği öyle bir tutmuş ki sanki kadın erkek. Erkek de öyle bir duruyor ki aynı kadın gibi. Bakışlarını bile öyle ayarlamışlar.

burada bir ilişkiden, sevgililikten vs bahsedilemez. Ben böyle çiftleri görünce hiç imrenmiyorum. Açıkçası itici geliyor üstüne üstlük. Bu şekilde dominant bir kızla sevgili olacağıma ömür boyu yalnız kalmayı yeğlerim.

Erkeklerin kadın, kadınların erkek gibi davranması ve dizilerde bunun normalleştirilmeye çalışılması nedendir?
Cevapla