Diziyi izledim onun hayatı bile benimkinden renkli geldi sizde durumlar ne 


Şimdi açtım kanal d yi bakayım bi şu dilberi
Bak bak okadarda kötü değil sanki
Ne iyi olacak onun hayatı benim daha güzel
Ne mutlu sana
En iyi cevap için teşekkür ederim
Cevap
2Cevap
benim hayatımda da kötü
Hay dilberine ba
Bende bende 😅
Dilber olarak değil ama konusu güzeldi abartıldığı gibi değil ama konusu hoşuma gitti izlenebilir
B. k gibi maalesef
Bu konuda yalnız olmadığıma sevinsem mi üzülsem mi bilemedim 🤔
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar