La Casa de Papel dizisindeki Berlin karakterin dizisini izlemeye başladım 😄 100% aynı tadı vermesede izlemeye değer diyorum gerçekten yine zekice planlar aşk meşk ve para 😂 gayet eğlenceli sahnelerle bağladı beni kendine
siz ne düşünüyorsunuz?

La Casa de Papel dizisindeki Berlin karakterin dizisini izlemeye başladım 😄 100% aynı tadı vermesede izlemeye değer diyorum gerçekten yine zekice planlar aşk meşk ve para 😂 gayet eğlenceli sahnelerle bağladı beni kendine
siz ne düşünüyorsunuz?

Ben çok beğendim. Berlin'i özlemiştim, ayrı bir dizisinin yayınlanması beni tatmin etti. İzlemeyenler mutlaka bir şans vermeli. Beklentiyi çok yüksek tutmazsanız beğenirsiniz. Bi La Casa de Papel olamaz sonuçta. O kadar büyük beklentilere girmeyin.
Cevap
11Cevap
Hayır ben izlemedim izleyeceğimi de düşünmüyorum.
Bence denemelisin 😁
Güzel bir diziydi. Merakla yeni bölümlerini bekliyorum. Berlin’in hastalığını öğrendiği zamanı merak ediyorum
Biz izledik bitirdik bir soygun daha yaptık sen çok geç kalmışsın.
Berlin'in dizisi çekildiğini bilmiyordum. Mutlaka izlerim unutmazsam tabi😀
İzlemedim kuzu.. Fırsat bulursam izleyeceğim..
İzlemedim henüz
Abuk subuk diziler. Prime video da daha kaliteli yapımlar var.
Bu kadar methettinize göre sanırım izlemeye değer.
Henüz izlemedim, haftasonu belki izlerim...
Geçen gün izleyecektim işim çıktı, bu haftasonu izlerim artık
Bu akşam izlemeye başlıcam
izle dersen izleyeceğim reis
😆 sırf senin için aboneliği tekrar aktif edeceğim
Şaka bi yana ben de merak ediyorum 💭
İzlemedim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?