Neden tüm gençlik dizilerinde ana karakter 16 yaşında?

Niye her dizide 16 yaşındaki ana karakter dünyayı kurtarıyor da 18-19 yaşındaki gençler arka bahçede armut topluyor? Niye 16 yani? Bırak dünyayı kurtarmayı okula gitmeye üşeniyordum ben 16 yaşında 😂
Neden tüm gençlik dizilerinde ana karakter 16 yaşında?
Neden tüm gençlik dizilerinde ana karakter 16 yaşında?
Cevapla