Niye her dizide 16 yaşındaki ana karakter dünyayı kurtarıyor da 18-19 yaşındaki gençler arka bahçede armut topluyor? Niye 16 yani? Bırak dünyayı kurtarmayı okula gitmeye üşeniyordum ben 16 yaşında 😂
Neden tüm gençlik dizilerinde ana karakter 16 yaşında?
Ben hiç dikkat etmedim yaş kalıbına. Oyuncuların fiziksel olarak gençlik, lise dizilerine yakışır bir gençliği var mı ona bakarım ben. 26 yaşındaki adamı lise dizilerine başrol yaparlarsa orada beni bir gülme tutar hani...
Simdi Birgun Ben 16 yaşımdayken okulu silahlı adamlar basmisti herkesi rehin aldılar bana kil olan matematikçi ve hoşlandığım kız onun hoslandigi cocuk okul müdürü sinifimdaki alfa beta omega erkekler vs neyse ben o sırada tuvaletteyim tabi beni görmediler ben seslere uyanıp bi anda asıl kimliğim olan derin devletci bordo bereli albay genelkurmay komutan ajan kimligimle adamları birer birer hakladim neyse olay yerine tabikide olay bittikten yüzyıllar sonra polis ekipleri geldi dediler hayırdır sen kimsin bende caat kimliğimi gösterdim dedim koçum gizli bilgi seni aşar bu isler neyse ertesi gün okula geldim herkes beni alkisliyo kutluyo filan sonra hoşlandığım kızla sevgili olduk sınıftaki alfa omega ve betalar bile kim varsa abi var mı bi isteyin emrindeyiz abi demeye başladı benim malum matematikcide varlığın yeter varol aslanım diyip sözlüme 100 verdi derken taak bi ses tikeden attım meğersem alarmım caliyomus uyandım neyse hazırlandım ve okula gittim tıpkı her sabahki gibi.. buda böyle bi anıldı saygılar..
Bence 16 yaşında olmak herşeyi kavramak hayatın olurunu istediğinin olup olmayacağını hayatının şekillendiği ve senin nasıl tepki verirsen ona göre hayatının şekil alacağını bilmektir.