Birkaç aydır Netflix kullanıyorum. Benim dışımda babamda ve kardeşimde var hesabım. Yazın almanya'dan kuzenim geldi istedi hesabı. Ben de ayıp olmasın diye tamam dedim bilgisayarında giriş yaptım. Ama ne zaman ben ya da babam bir şey izlemek istesek o izlemiş oluyor. Babam da diyo keşke vermeseydin, orada 5 Euro için burdan Netflix hesabı mı istenir diye. Benim de sinirine dokunmaya başladı bu. Biz ödüyoruz o kadar ama onların yüzünden kullanamıyoruz bile
Uzun lafın kısası şifre falan değiştirsem, bildirim falan gider mi ona? Kullansın istemiyorum artık
Uzun lafın kısası şifre falan değiştirsem, bildirim falan gider mi ona? Kullansın istemiyorum artık
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer