Hangi dizi için "şu sezonda bırakılmalıydı, uzadıkça tadı kaçtı" diyorsunuz?

Hangi dizi için "şu sezonda bırakılmalıydı, uzadıkça tadı kaçtı" diyorsunuz?

Supernatural mesela. 6 sezon ideal. Sonrası bayıyor. Criminal Minds. Hadi diyelim 7 olsun. Sonrası gene çok fazla. Arka sokaklara hiç girmicem. Olmasa da olur 😂😂
Kurtlar vadisi Pusu 160. Bölümde bitse daha iyi olurdu.
Elite 3. sezonda bitirilmeliydi. Dizinin ana karakterleri gitti, yerine bambaşka karakterler geldi. Bu da diziyi sıkıcı yaptı.
Cevap
12Cevap
Prison 1
Game Of thrones 7
Lucifer 3
Bence çoğu dizi gereksiz uzatılıyor.. bir dizi 4 sezondan fazla sürmemesi gerekiyor bence.. hatta 3 sezon bile güzeldir..
GOT, Supernatural, Walking Dead. Bana göre gereksiz uzatılan dizilerdi. Tadında bırakılmalıydı.
Ben bitirmemesinden yanaydim person of interestin
Vikings de Ragnar in ölümü ile bitmeliydi ki ben bitirdim izlemedim
Walking Dead uzadıkça uzadı. Tadında bitirseler daha iyi olurdu.
Breaking Bad 3 sezonda bitmeliydi. Bazi şeyleri gereksizce uzattilar.
La casa de papel 2. sezondan sonra devam etmemeliydi
Arka sokaklar diyebilirim gerçekten çok uzattılar kanalı rehin aldı resmen.
Ay yeter Arka Sokaklar sal artık şu Kanal D yi ve milleti ya
Arka sokaklar 13. Sezon 642. Bölümle bitmeliydi bence
Bir çok dizinin son sezonu gereksiz şekilde uzatılıyor..
Arka sokaklar çok uzun zaman önce bitirilmeliydi
La case de papel 1 sezon daha olabilirdi.
The 100, 4-5
GOT, 5-6
The walking dead, 5-6
Yalı çapkını. Çok saçmaladılar artık.
Arka sokaklar 150. Bölümde bitirilmeliydi
True dedektif ilk sezonu izlemeniz yeterli
Lakasadepel erken bitti değil mi ya
Arka sokaklar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?