
İzlediğim filmde fısıltılar varsa çok gerilirim, Kehanet filminden kalma etki.

İzlediğim filmde fısıltılar varsa çok gerilirim, Kehanet filminden kalma etki.
Takip olayı olduğunda geriliyorum. Yakalayacak mı, elinden kaçıracak mı neler olacak vs diye düşünürken gerginlik ve heyecan hat safhaya çıkıyor.
Ben korku gerilim filmlerini çok seviyorum genelde karakter ile bağ kurarsam ve karakterin çok istediği şey olmazsa ya da hayatı tehlike de falan olursa veya Jumpscare sahneleri olursa gerilirim ama severim bu tür filmleri de
Fısıltı, sahneye uygun gerilim müziği ve sahnenin, gerilimin yavaş yavaş artıp içine işlemesi çok kötü oluyor. Mümkün olduğunca gerilim filmi izlemiyorum. 😅
Psikolojik gerilim seviyorum ben korku filmi izleyemem 😅
Cevap
8Cevap
Böyle karanlık bir alanda "jumpscare" gelecek hissi beni gerer.
😅
Film karakteri tam yakalanmak üzere, oda gibi yerlerde bir şeyler aradığında çok gerilirim. Hatta bu tarz sahneleri direk ileri sarıyorum
Bazi filmlerin müziği o kadar etkileyici ki tüylerim diken diken oluyor. Mesela Ölüm Fısıltısı, filmden çok müziğinden korkmuştum.
karakterin takip edilmesi beni gerer o olabilr
Anca kesme bicme olursa yoksa etki etmiyor bende 😅
Gerçekti filmler de oluyor gerilim
Selam, telefon calarsa vs.
Bir karakteri görünmez şeyler taciz ediyorlarsa.
İrkilecegimi anladığım müzik efekti gelse
Filmdeki karakter tvden çıkar odams dalarsa
ani beklenmedik yüksek ses çığlık filan
Gerilim olursa.. 😂
Harika 😅
Aldatma içeren film ve dizilere Alt F4 atıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?