Sizin tercihiniz hangisi olurdu Dabbe serisi mi yoksa Siccin serisi mi?
Dabbe
Siccin
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Sizin tercihiniz hangisi olurdu Dabbe serisi mi yoksa Siccin serisi mi?
Bana göre en iyi korku serisi tabi ki de.. saw serisi.. çünkü küçükken izlemiştim ve etkilenmiştim.. senaryosu oyunculuk bence güzeldi ama çok uzattılar.. bu yüzden de sıktı bir de the fresh filmi ve scream serileri var bunları da çok seviyorum.. ama ben daha çok psikolojik korku türünü severim sırf kan falan var diye izlemem.. bir de jumpscarfe sahneleri olmalı mutlaka
Çok aradayım dabbenin ilk filmi baya etkilemişti ama biraz küçüktüm belki ondan siccin de fena sayılmaz Büyü de es geçilemez. Ama artık etkilenmiyorum inli cinli filmlerden tek güzel ve ilgi çekici yanı filmin kurgu da olsa konusunun gerçek olması.
İkisi de son derece korkutucu. Dabbenin mi siccinin mi bi 3. Filmi çok övülüyordu onu izledim, korktum, onu seçiyorum. Filmde Sare vardı, araştırırsam korkarım hatırladıklarım bu kadar, daha fazla bie şey hatırlamak istemiyorum tşklr
Hangisiydi hatırlamıyorum, yıllar önce sinemada izlediğim Dabbe bilmem kaç filmi kısa süreli bir felç yarattı ben de.
Günlerce etkisinde kalmıştım.
Cevap
25Cevap
aga bu cin büyü işlerine merakım var baya da bilgi sahibiyim siccinin sahneleri konusu verilen mesajlar felan daha başarılı dabbe ise mantıksızlıkla devam ediyor ve genel olarak jumpscare ile korkutmaya çalışıyor
İkisini de yarım yamalak izlediğim için bana göre iki seri de aynı düzeyde.
En son 17 yaşımda izledim bi daha izlemedim sonra gecenin bir vakti aklıma geliyor korkuyorum
Bilmiyorummm izlemedim tam olarak ikisini de ama Dabbe olur tercihim :) korku filminin adından bile korkan arkadaşıma izletme yolu arıyorum 😅
Yallah cinler yallah kış kı cinler kış kış..
En son Korku filmini 14 yaşımda izledim..
Ben böyle asla izliyemem.. omg
Dabbe görsel ve ses efekti olarak daha aksiyonlu ve gerçek bir kurgu düzeyinde olmuş bana göre ben korktum izlerken mesela 😂
Siccin çok ters köşe yapıyor görsel efekti korkutucu değil. Dabbe ise hem ters köşe yapıyor hemde görsel efekt olarak aşırı iyi.
Dabbe.
Hiç biri.. bizimkiler korku filmi yapamiyor yapsana testere izleyelim
Açık ara dabbe serisi döneminin en iyi korku serisiydi
Yerli korku izlemiyorum gerçi artık yabancı korku da izlemiyorum 🙄
İzlemedim, izleyebilir miyim bilmiyorum. 🤨
Siccin serisini seviyorım. Ama dabbe 4 te gayet güzeldi.
Siccine küçük habersiz götürmüşlerdi iğrençlik ve korkuyu bir arada yapmışlardı filmde çok kötüydü.
Türklerin yaptığı korku filmlerini izlemiyorum. Aşırı saçma korkunç oluyor
Dabbenin üstüne korku filmi yok yaa. Dabbe yaşanmış olayları tekrar yaşayarak çekilmiş adeta.
Korku olarak dabbe ama kaliteli içerik olarak siccin daha başarılı.
ikisi de birbirinden beter ama sanki dabbe gibi gibi
İkisinde birini seçicek olursam siccin türk korku filmleri izlemeyin hepsinin konusu aynı hemde korkunç oluyo onun yerine daha gizemli maceralı bir yabancı korku filmi tercih ederim
yerli filmin hepsi kötü (eskiler ya da baba filmler hariç)
eyvah babam. sedat yıldızı manitasıyla yakalayacak diye aklım çıkıyordu.
Bunlara korku filmi denmez abi ya çok iğrençler 🤢
Yerli film izlemiyorum.
Korku film izleyemem 😱
Allah iksinin de cezasını versin 🥹
Dabbe çok korkunçtu ya
İzlemiyorum ama Dabbe diyorum
Iyy ikisinede baktim iyrencler
Hiç sevmiyorum ki ama 13 cuma vardı
Şuana kadar korktuğum bir korku filmi olmadı
13th Friday.
Dabbe4 > bütün korku filmleri
İyi bir korku serisi yok
Siccin tabiki
Hiçbirii
Dabbe
Siccin fena ya
Bence hepsi çok kötü
İkiside
Siccin
Dabbe
Siccin
Dabbe
Dabbe
siccin tabii ki
Dabbe tâbi ki
dabbe
Dabbe.
Dabbe 4 çok iyidi
Siccin izlemiştim de iyiydi
Adam akıllı korku film serisi yokki
Dabbe 4 üstüne yok
Dabbe
Dabbe dayı
dabbe
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?