-Elinizde olsaydı hangi filmin ya da dizinin sonunu değiştirmeyi çok isterdiniz?

-Elinizde olsaydı hangi filmin ya da dizinin sonunu değiştirmeyi çok isterdiniz?

Ben The dark knigit filminin sonunu değiştirmek isterdim.. Joker haklıydı sonunda kazanmış gibi olsa da bence batman tarafından yakalanmaması lazımdı.. çünkü Joker batmanin kurallarını çiğneyeceğini bildi. ve en iyisinin bile düşeceğini kötü olacağını kanıtlamıştı... bu yüzdende Jokerin zaferi ile bitmesi lazımdı
Kesinlikle Adalet Peşinde filmi olurdu. Bu filmi izleyip bu filmin sonu nasıl böyle biter diye içinden çığlık atmayan kimse yoktur
Titanic.
Yıllardır Rose neden o tahta parçasına Jack'i de sığdıramadı diye kendi kendimi yiyorum. Bencil kadın.
İlk başta beraber çıktılar ama tahta battı
Ya deneyi falan yapıldı bunun geçenlerde. Eğer ikisi çıkarsa, tahta deniz seviyesinin altında kalıyor vr ikisi de suyla temas ediyor :)
Yani beraber kurtulmaları imkansızdı
Cevap
10Cevap
Ben Efsaneyim filmine getirmek isterdim ve de alternatif bir son yayınladılar
star wars revenge of the sith. Palpatine reisin ölümünü görmek isterdim
Yeşil Yol'daki büyük zenci ölmesin. Elektrikli sandalye bozulsun ve zenci ayağa kalkarak idam salonunda onun ölmesini bekleyen insanlara iri aletini gösterip korkutsun.
Yeşil Yol
Öyle bir yeteneğim olsa senarist olurdum
Anna Karennina
Titanik 🥲
Titanik bee
Call me by your namee
Hızlı öfkeli 7
Avengers end game
İncir reçeli
Mutlu son olanların hepsinin
Arabalar ve X-Man
Fleabag
Titanik 🥲
Leon
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?