Güncellemeler
+1 yıl
Değerli yorumlarınız için teşekkürler gerçekten iyi geceler en iyi görüş alanlara Tebrikler

Açıkçası çok güzel hatırlarım çocukluk döneminde o zaman VCD vardı, ilk defa yeşil yol filmini izlemiştik ve annem ağlamıştı oradaki suçsuz yere öldürülen mahkumun suçsuz olup cezasının kaldırılmasını ve özgürlüğüne kavuşmasını isterdim.
#GeceMuhafızı
28 Mayıs 2023 Pazar 00.10
Aklıma ilk çok klasik olacak ama Titanik geldi. Normal hayatta sevenler birbirlerine kavuşamıyor bari filmde kavuşsaydı. 🤣
Seninle kavuşmak istiyorum bebeğim 🤣
🤣🤣🤣
kesinlikle titaniğin keşke jack ölmeseydi rose ile kavuşsalardi
Cevap
4Cevap
Yapanın işine saygı duymak lazım. Sonunu o şekilde seçmiş.
Ben Efsaneyim filmi..
canım kardeşim
Büyük ihtimal Titanic olurdu
hayatimin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar