Merhaba KScanlar nasılsınız?
Elbette seri efsaneydi devamını gelmesini bekledik son halka umarım hayal kırıklığı oluşturmaz.
Dırım dırım dırım dıssss 🤪 #aynadakiajan

Merhaba KScanlar nasılsınız?
Elbette seri efsaneydi devamını gelmesini bekledik son halka umarım hayal kırıklığı oluşturmaz.
Dırım dırım dırım dıssss 🤪 #aynadakiajan

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
izlemeyeceğim
Dolapdereli sabri abinin askerleriyiz biz, askeri olur kapisinda 7/24 nobet tutariz valla o derece :D
Bu filmi merakla bekliyorum. Tez zamanda inşallah çıkarırlar ya
Tahammül çerçevem dışında, üzerine 1milyon dolar verirlerse belki izlerim😃🍀🗝️
O kadar para verseler sen yazar çekersin zaten al abla biz beceremedik derler
En çok güldüğüm ve sevdiğim seri diyebilirim. Serilerin sonu genelde hayal kırıklığı oluyor ama umarım öyle olmaz.
Dolap dereli sabriii içerisi şampiyonlar ligi
Asla izlemem izleyenle de konuşmam
3. film güzeldi değildi 4. filmden hiç umudum yok.
Bir ben mi sevmiyorum böyle şeyleri
Absürt komedi ve mafya filmlerni sevmiyorm
Hiç sevmem Şafak Sezer i.
Özledik bee
hiç izlemedim