Gamer GTA 6 fragmanı Aralık'ta geliyor, ne düşünüyorsunuz? Gizli Üye (30-35) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 01 Yapay Zekaya Sor Rockstar games aralik ayinda ilk gta 6 fragmaninin gelecegini duyurdu ne düsünüyorsunuz? GTA 6 fragmanı Aralık'ta geliyor, ne düşünüyorsunuz? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
FiqHtShoT Takip Et Master Yaş: 24 , eic 98% +1 yıl Gamer konusunda 2,3b cevap paylaştı. Valla iyi oldu bu, inşAllah şu sınavları da kazanırım memur olarak atanırım da kendi param ile gelirim ile oyunu satın alırım istediğim gibi oynarım 😊 0 0 Yorumla
Liim10 Takip Et Yoda Yaş: 30 , eic 86% +1 yıl Tr i pekte ilgilendirmiyor kanka niye diyecen, tr destegi yok bir seyi yok , fiyatı dese fiyatı da uygun çıkmicak , ama herkes alacak 1 1 Yorumla aypipim +1 yıl Torrent Yorumla
MichealJack Takip Et Xper 6 Yaş: 24 , eic 100% +1 yıl Ben daha gta Vice City helikopter görevindeyim. O bitmeden olmaz 0 0 Yorumla
saygıönemli_ Takip Et Yoda Yaş: 26 , eic 99% +1 yıl Ps satışları ve bilgisayar satışları daha da çok artacak... 0 0 Yorumla
AgresifKızıl Takip Et Guru Yaş: 35 , eic 98% +1 yıl İlgi alanım değil bana göre gereksiz oyunlar. 0 1 Yorumla Soran +1 yıl hicte bile Yorumla
MaviDolunay Takip Et Yoda Yaş: 35 , eic 80% +1 yıl Gamer konusunda 589 cevap paylaştı. Konusu yine banka soygunu, suç vs mi? 0 2 Yorumla aypipim +1 yıl Oyunun adı zaten büyük araba hırsızlığı Yorumla MaviDolunay +1 yıl @aypipim Farklı konularda ve adlarda ama aynı oynanışla başka oyunlar yapabilirler. Aynı Bully gibi. Yorumla
AgentKid Takip Et Master Yaş: 22 , eic 96% +1 yıl Satın alıp oynayacağım, heyecanla bekliyorum. 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Valla iyi oldu bu, inşAllah şu sınavları da kazanırım memur olarak atanırım da kendi param ile gelirim ile oyunu satın alırım istediğim gibi oynarım 😊
Tr i pekte ilgilendirmiyor kanka niye diyecen, tr destegi yok bir seyi yok , fiyatı dese fiyatı da uygun çıkmicak , ama herkes alacak
Torrent
Ben daha gta Vice City helikopter görevindeyim. O bitmeden olmaz
Ps satışları ve bilgisayar satışları daha da çok artacak...
İlgi alanım değil bana göre gereksiz oyunlar.
hicte bile
Konusu yine banka soygunu, suç vs mi?
Oyunun adı zaten büyük araba hırsızlığı
@aypipim Farklı konularda ve adlarda ama aynı oynanışla başka oyunlar yapabilirler. Aynı Bully gibi.
umarım boktan olmaz
Satın alıp oynayacağım, heyecanla bekliyorum.