Merhaba KScanlar nasılsınız? Biliyorsunuz yazar ve oyuncu grevleri yüzünden bir çok film ileri tarihlere ertelendi.
Buna rağmen bu yıl vizyona başarılı pek çok yapım girdi Ant Man son filmi Görevimiz tehlike son filmi Hızlı ve öfkeli son filmi İndiana jones son filmi Gibi başarılar yakalamış bir çok film Dünya genelinde yeterince gişe elde edemedi. Barbi ve openhaimer istisnası dışında sizce
Bu seneki gişe başarısızlıklarının arkasında ne var?
Ant man filmi senaryosu çok kötüydü ve beklentileri çok yükselttiler hızlı ve öfkeli de insanlar sıkıldı hep aynı konudan. the flash da aynı şekilde konusu iyi değildi.