Diziler & Filmler Film izlerken mesaj yazar mısın? MadagaskarAslanı Takip Et FenomenMaster Yaş: 31 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 62 Yapay Zekaya Sor Bir şey izliyorken mesajlaşır mısın?Film sarmıyorsa gelen mesajlara dönüş yaparım. 😃 Film izlerken mesaj yazar mısın? Cevapla Film Soruları Mesaj Soruları Beğen Paylaş Takip Et 8 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Diziler & Filmler konusunda 29,2b cevap paylaştı. Karşımda ki kişiye göre değişir değer verdiğim umursadığım biri ise evet filmi bekletirim. 0 0 Yorumla
MaşaKocaAyıı Takip Et Master Yaş: 22 , eic 97% +1 yıl Yazarım ama film güzelse yazamam😭yazamasamda çatlarım😭İllaki yazmam lazım😪Sosyalleşmem gerekiyor😪 0 0 Yorumla
dionysosjai Takip Et Master Yaş: 21 , eic 100% +1 yıl Sadece ekrana bakıyor olmak çok sıkıcı geliyor. Telefonla ilgilenerek izlemeyi tercih ediyorum. Gözlerim telefonda olur kulağım filmde. 0 0 Yorumla
u 27esmerim Takip Et Master Yaş: 38 , eic 98% +1 yıl Diziler & Filmler konusunda 445 cevap paylaştı. Her zaman her yerde mesajlaşırım yeterki canım istesin 😂 istemez ise kılımı kıpırdatmam 1 0 Yorumla
busegmss Takip Et Master Yaş: 25 , eic 100% +1 yıl Diziler & Filmler konusunda 310 cevap paylaştı. Arada bir bakarım telefona, film heyecanlıysa soluksuz izlerim o ayrı 😏 0 0 Yorumla
Gzz00 Takip Et Guru Yaş: 31 , eic 100% +1 yıl Ne kadar sürüklediğine bağlı ama sıkılsam da sonunu görmeden kalkmam 0 0 Yorumla
babysharkSmom Takip Et Guru Yaş: 36 , eic 99% +1 yıl Sarmıyorsa evet. Diğer türlü tek kelime kaçırmak istemem odaklanırım 0 0 Yorumla
KIZILİNKA Takip Et Master Yaş: 27 , eic 97% +1 yıl Diziler & Filmler konusunda 377 cevap paylaştı. Sarmiyorsa kapatırım baş ucumda tlfn bilgisayar ne varsa onu alırım 0 0 Yorumla
noturs Takip Et Xper 2 Yaş: 22 +1 yıl İzlediğim dizilere/filmlere daldığım için telefonuma gelen bildirimleri bile duymuyorum :/ 0 0 Yorumla
thecutewitch Takip Et Master Yaş: 25 , eic 99% +1 yıl Diziler & Filmler konusunda 948 cevap paylaştı. Hayır filme odaklanırım 0 0 Yorumla
GOKHANoturumactı Takip Et Master Yaş: 40 , eic 99% +1 yıl Diziler & Filmler konusunda 971 cevap paylaştı. Kimden geldiğine bağlı 0 0 Yorumla
birsuskuncicek Takip Et Mentor Yaş: 29 , eic 81% +1 yıl Diziler & Filmler konusunda 13,9b cevap paylaştı. Hayr filme odaklanırm 0 0 Yorumla
GüzellikPeriSi_ Takip Et Guru Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Mesajın geldiği kişiye göre değişir 0 0 Yorumla
Malefiz1313 Takip Et Master Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Diziler & Filmler konusunda 566 cevap paylaştı. Aşırı Sarıyor ise kimseye yazmam 0 0 Yorumla
Redamancy-4 Takip Et Mentor Yaş: 22 , eic 99% +1 yıl Diziler & Filmler konusunda 3b cevap paylaştı. Karşıdaki kişinin kim olduğuna bağlı 0 0 Yorumla
MysteriousSo Takip Et Yoda Yaş: 30 , eic 100% +1 yıl Çok huyum değildir ama arada bakarım telefona 0 0 Yorumla
VişneliBrowni_ Takip Et Master Yaş: 25 , eic 100% +1 yıl Diziler & Filmler konusunda 407 cevap paylaştı. Değişir. 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Karşımda ki kişiye göre değişir değer verdiğim umursadığım biri ise evet filmi bekletirim.
Yazarım ama film güzelse yazamam😭yazamasamda çatlarım😭İllaki yazmam lazım😪Sosyalleşmem gerekiyor😪
Sadece ekrana bakıyor olmak çok sıkıcı geliyor. Telefonla ilgilenerek izlemeyi tercih ediyorum. Gözlerim telefonda olur kulağım filmde.
Her zaman her yerde mesajlaşırım yeterki canım istesin 😂 istemez ise kılımı kıpırdatmam
Arada bir bakarım telefona, film heyecanlıysa soluksuz izlerim o ayrı 😏
Ne kadar sürüklediğine bağlı ama sıkılsam da sonunu görmeden kalkmam
Sarmıyorsa evet. Diğer türlü tek kelime kaçırmak istemem odaklanırım
Sarmiyorsa kapatırım baş ucumda tlfn bilgisayar ne varsa onu alırım
İzlediğim dizilere/filmlere daldığım için telefonuma gelen bildirimleri bile duymuyorum :/
Hyrm Tamamen filme odaklanıyorum
Değer verdiğim biriyse
Hayır filme odaklanırım
Filme ve diziye gore degisiyor
Kimden geldiğine bağlı
Deli divane olduğum insana sadece
Hayr filme odaklanırm
Mesajın geldiği kişiye göre değişir
Aşırı Sarıyor ise kimseye yazmam
Karşıdaki kişinin kim olduğuna bağlı
Umrum olmaz hiiiç cevap vermem
Çok huyum değildir ama arada bakarım telefona
Yazarim
Olabilir duruma bağlı.
Yazmam
Mesajın kimden geldiğine bağlı.
Değişir.
Yazmam
adamina gore degisir
evet yazarim
Hayır