Instagramda Jake ve Amy'nin evlendiğini görüdm, halbuki ilk bölümlerde füiman gibiler. Bu spoiler yüzünden izlemekten kaçıyorum ama izleyeyim mi ne derdiniz?
Güncellemeler
+1 yıl
düşman gibiydiler*
Brooklyn Nine-Nine izlediniz mi? Tavsiye eder misiniz?
Valla ben sadece 2 bölüm izledim. İngilizce altyazılı izlemeye çalışıyorum ama çok zaman alıyor o. Türkçeye geçiyorum dayanamayıp. İkisi arasında dolanıyorum. Yalnız dizi zaten 8 sezonmuş. Çok zaman alır. İngilizce dışında başka dil de bilsem keşke. Osmanlıca ve biraz İşaret dili biliyorum ama unutuluyor zamanla.
Şunu da ekleyeyim 1 ay oldu işaret dilini öğrenmeye başlayalı ama kursa devam edemeyeceğim eylülden itibaren. Çünkü eylülde okulum başlıyor. Öğretmenim. Haftasonunu seçmiştim gidebilmek için. Derslerim uygun olursa gitmeye çalışırım ama bilmiyorum. Halk eğitimden kurs alan öğretmenler varmış nasıl zaman buluyorlarsa...
Türkçe dublaj izleyebilirsin ama bazen komedi dizileri belli bir süre sonra sıkıyor insanı. Ben ingilizceyi tam kavrayabilsem yeterdi bana. Bu arada işaret dilini öğrenmek zor mu yoksa kolaylıkla kavranabilir mi?
Türkçe dışında pek bildiğim bir dil yok. Ingilizcem birkaç sene önce iyiydi fakat saldım, çalışmadım. Şu an öğrenmeye çalışıyorum. Belki bir gün kaçarım Türkiye'den, sonuçta dil bilmek lazım.
Atanmayan ben de çıkmaya çalışırdım da atanan bir öğretmen nasıl gider yurdışına bilmiyorum. Görevlendirme ile veya tatillerde gezmek için olabilir belki. Senin hakkında da hayırlısı neyse o olur inşallah.
evet bütün bölümlerini izledim zevkliydi abartılmamış komedi polisiye :)
0
9 Yorumla
Soran
+1 yıl
Jake'nin arşiv odasında otururken renkli iç çamaşırıyla başkomiserin karşısında ayağa kalktığu sonra da başkomiserin ekipteki diğer kişileri çağırdığı sahne çok iyiydi ya :D
Türkçe altyazılı mı izliyorsunuz? Ben İngilizce altyazılı daha keyif alıyorum orjinal şekilde ama çok hızlı konuşuyorlar, yazılar da hızlı geçiyor diye dayanamadım Türkçe altyazı açtım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Bizede spoilerı verdin, sağol. İlk sezonları izledim. Tavsiye ederim, spoiler a pek takılma, komedi dizisi çünkü. Izledikçe güldürür seni.
Sorun yok zaten 2. sezonın son bölümünde öpüşüyorlarmış. İlk sezonları izlediysen bilmen lazım aslında.
Takılıyorum sadece:) Romantik sahneler pek aklımda kalmıyor. Zaten ilk iki üç sezonu izleyip bırakmıştım, sanırım tekrar başlayacam.
Valla ben sadece 2 bölüm izledim. İngilizce altyazılı izlemeye çalışıyorum ama çok zaman alıyor o. Türkçeye geçiyorum dayanamayıp. İkisi arasında dolanıyorum. Yalnız dizi zaten 8 sezonmuş. Çok zaman alır. İngilizce dışında başka dil de bilsem keşke. Osmanlıca ve biraz İşaret dili biliyorum ama unutuluyor zamanla.
Şunu da ekleyeyim 1 ay oldu işaret dilini öğrenmeye başlayalı ama kursa devam edemeyeceğim eylülden itibaren. Çünkü eylülde okulum başlıyor. Öğretmenim. Haftasonunu seçmiştim gidebilmek için. Derslerim uygun olursa gitmeye çalışırım ama bilmiyorum. Halk eğitimden kurs alan öğretmenler varmış nasıl zaman buluyorlarsa...
Haftasonunu seçtim ama haftaiçine aldılar sonra.
Türkçe dublaj izleyebilirsin ama bazen komedi dizileri belli bir süre sonra sıkıyor insanı. Ben ingilizceyi tam kavrayabilsem yeterdi bana. Bu arada işaret dilini öğrenmek zor mu yoksa kolaylıkla kavranabilir mi?
Zor. Çok çalışmak gerek. Hele ben daha kolay unutuyorum. B12 kullanmama rağmen hem de. :D Hangi dilleri biliyorsun?
Dublaj sevmem bu arada.
Türkçe dışında pek bildiğim bir dil yok. Ingilizcem birkaç sene önce iyiydi fakat saldım, çalışmadım. Şu an öğrenmeye çalışıyorum. Belki bir gün kaçarım Türkiye'den, sonuçta dil bilmek lazım.
Atanmayan ben de çıkmaya çalışırdım da atanan bir öğretmen nasıl gider yurdışına bilmiyorum. Görevlendirme ile veya tatillerde gezmek için olabilir belki. Senin hakkında da hayırlısı neyse o olur inşallah.
Atanmasaydım*
Teşekkürler. Öğretmenlikte zor iş, mesleğinde başarılar dilerim.
Çok teşekkür ederim.
evet bütün bölümlerini izledim zevkliydi abartılmamış komedi polisiye :)
Jake'nin arşiv odasında otururken renkli iç çamaşırıyla başkomiserin karşısında ayağa kalktığu sonra da başkomiserin ekipteki diğer kişileri çağırdığı sahne çok iyiydi ya :D
Ray Holt ile güzel takışıyorlar o hoşuma gittiydi :)
Adam geymiş ona şaşırdım. Tipi hiç gay gibi değil dalyan gibi adam maşallah :D
Diziyi diyorum gerçeği değil bu arada.
tamam netflix te seyrettiydim :)
8 sezon
Türkçe altyazılı mı izliyorsunuz? Ben İngilizce altyazılı daha keyif alıyorum orjinal şekilde ama çok hızlı konuşuyorlar, yazılar da hızlı geçiyor diye dayanamadım Türkçe altyazı açtım.
Bu arada Jake için diziye başladığımı itiraf edeyim. Çok tatlı kendisi. :D
Türkçe alt yazı izliyorum