Sizce, Meltem mi daha çok aşıktı yoksa Haluk mu?

Bence kesinlikle Haluk. Meltemi bilirsiniz “ herkes özgür ve istediğini yapar bizi ilgilendirmez “ kafasında bir kadın ama iş kocasına gelince saygılarına , tercihlerine özen göstermiyor bile. Üstelik Haluk siz kendiniz yapın ben istemiyorum diyor. Haluk , meltemin özgürlüğünü kısıtlamıyor ama meltem bal gibi de kısıtlıyor. Sadece kıyafetlerine karışıyordu ama seven erkek kıskanır. Mesela ben meltemin haluğu aman aman kıskandığını görmedim.. dizi kurgu olabilir ama her ne kadar sertte olsa bir erkeğin sevgisinden ödün vermediğini üzülse bile sevdiği kadın için üzüntüsünü belli etmeyen harbiden delikanlı , adam gibi adamı izletmişler bize.. hep karı koca kavgasını realiteyi göstermek yerine aradaki azınlık olan evliliği ve mutsuzluğa rağmen idare eden bir aile babasını görmüşüz. Meltem sadece haluğun romantik hareketlerini seviyordu. Haluğu değil… Siz bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz?
Sizce, Meltem mi daha çok aşıktı yoksa Haluk mu?
Güncellemeler
+1 yıl
Özellikle Haluk kolay kolay melteme bağırıp yanlış yaptığında yargılamıyor yanlışı olunca ona kızmıyor. Ama meltem her istisnada haluğun üstüne gidiyor.
Sizce, Meltem mi daha çok aşıktı yoksa Haluk mu?
Cevapla