uzun soluklu kore dızılerını de ızledım suc polısıye tarzı dızılerı genelde 16 ıle 22 bölum arasında degısıyor ve tadında bırakıyorlar. kore dızılerınde en sevmedıgım nokta bunu korelı arkadaslarım da söyluyor. mesela dızıyı bıtırmeye yakın herseyı olduya bıttıye getırmede ustalar nasıl bıttı anlamıyorsunuz. 52 bölumluk dızısını de ızledım 144 bölumluk te ızledım
Bu evde yataga bağlı olan ve bu arasındaki bağı anlamadim. İkisi kardeş mi, kadın neden sana yeni bir isim verdim yeni biri yaptım diyor. Oğlanın babası ölüyse öbür baba dediği kim. Deli sorulardayim😄
Kendime karışık bir liste yapmıştım sırayla izlemek için ama duruyor hâlâ. vincenzoya başlamıştım 1. bölümden sonra izleyemedim devam edeceğim ama inşallah 😄
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Suç dizileri daha güzel tabi ki de. romanik sevmiyorum
Romantik olan hiçbir şeyi beğenmiyorum o yüzden suç dizilimi daha güzel oluyor bence
Dizilimi demek aklının bende olduğunu bu kadar belli etme😏
uzun soluklu kore dızılerını de ızledım suc polısıye tarzı dızılerı genelde 16 ıle 22 bölum arasında degısıyor ve tadında bırakıyorlar. kore dızılerınde en sevmedıgım nokta bunu korelı arkadaslarım da söyluyor. mesela dızıyı bıtırmeye yakın herseyı olduya bıttıye getırmede ustalar nasıl bıttı anlamıyorsunuz. 52 bölumluk dızısını de ızledım 144 bölumluk te ızledım
İki günde bitirmiştim çok güzel dizi, tekrar tekrar dizlerim bıkmadan.
Bu evde yataga bağlı olan ve bu arasındaki bağı anlamadim. İkisi kardeş mi, kadın neden sana yeni bir isim verdim yeni biri yaptım diyor. Oğlanın babası ölüyse öbür baba dediği kim. Deli sorulardayim😄
O zaman tekrardan izle derim ben anlatırsam olmaz, kendini tam vererek izle ama😂
Yemeklerini beğeniyorum sadece. Bizim Türk mutfağına benziyor
Romantik komedi dizileri güzel oluyor.
Kendime karışık bir liste yapmıştım sırayla izlemek için ama duruyor hâlâ. vincenzoya başlamıştım 1. bölümden sonra izleyemedim devam edeceğim ama inşallah 😄
Suç, aksiyon ve korku ~ ℳ
farketmez hepsi iyidir
Suç dizilerini.