Şunu kaç defa izledim hatırlamıyorum daha geçen yeniden başladım ve sıkılmıyorum çok seviyorum 2000’ler Amerika ve Amerikan dizilerine bayılıyorum 


Var.. My mister.. Somethingintherain.. Cindirella and four knights... My Love from the star... Hotel del luna... Snowdrop...
Moralim bozuk olduğunda açıp açıp izliyorum arada
Bu sadece bir örnek benimde daha çok var
Cevap
7Cevap
The witcher var
Bende izledim onu
how i met your mother Tabiki hatta tekrar başlayayım bari
Yeni bitirdim bende friends kadar sevemedim :/
The Office: Dizi dokuz sezon ve baştan sona iki kez bitirdim.
Prison break, 4 defa izledim 5. Defa izlemeyi düşünüyorum.
Ay bende izledim onu çok güzeldi 🤩
Evet ya bence ilk sırada bana göre, hatta bununla aynı sınıfta bi dizi daha var eski bir dizi OZ diye , hapishane dizisi o da çok mükemmel izlemekisin bence
Seinfeld dı ama sıkıldım artık. Bir kaç yıl uzak duracağım🤣
Ozark, escobar, el chapo
Friends, Skins, Avrupa Yakası
Desperate Housewives
Aşk-ı Memnu 🥹
Amerikan pastası
yok..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?