Galiba bu diziyi yaşarsam 70 yaşında da izleyeceğim. Bence çok güzel bir dizi eşi olduğunu düşünmüyorum. Kaç sene geçti hala izliyorum hala da hoşuma gidiyor. Acaba bağımlılık mı yaptı bilmiyorum, ama gerçekten ben bu kadar muazzam oturan sahneler ve oyuncular hayatımda başka dizide görmedim galiba.
ben birseyi izledimmi ikinci kere hayatta izliyemem ama en sevdigim dizi/seri ise bunlar: - selling sunset - elite - parasite - stranger things bunlarin hepsi yabanci ama olsun