Sizin de bir diziyi sonuna kadar izleme takıntınız var mı?

Bu sene oluştu ben de böyle bir takıntı… oturmuş bir de yarım bıraktığım dizileri falan yazmış kendime psikolojik baskı yapıyorum bitireceksin hepsini diye. 2010’da yarım bıraktığım diziyi izliyorum şaka gibi.. ratched dizisini yarım bırakmıştım onu bitirdim bir de bugün. Kafayı sıyıracağım. Altüstü tv’de izlediğim bir dizi vardı yıllar evvel onu da zorla izlettireceğim kendime. 🥺 sorunum ne benim?
Sizin de bir diziyi sonuna kadar izleme takıntınız var mı?
Cevapla