Dizinin 3-4 bölümünü izledim eysanin yaptığı ihanetleri görünce daha fazla dayanamadım eyşan dizi boyunca hepi böyle ihanet mi ediyor hiç sevmiyor mu ezeli çok sinirim bozuldu yaa bir karakter bu kadar mı sinir bozucu olur tabi hepsini izlemedim bilmiyorum o yüzden izleyenlere soruyorum
Ben diziyi hiç beğenmedim izleyen kitlesi fazla abartıyor ezel eyşan ı affediyor mesela
0
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Ben de bıraktım sırf çok konuşuluyor diye bakayım dedim eyşan yüzünden bıraktım diziyi ve izleyenler söylüyor dizi boyunca bu hareketleri devam ediyormuş
Nasil izliyorsunuz kimin eli kimin cebinde belli değil tabi izlemedim hep videolarını gördüm. Tamam intikam üzerine kurulu onu anladık ama bir kadın karakter bu kadar mi yüzsüz olur
Yok ya ben dayanamadım bıraktım aslinda severim intikam konulu dizileri ama eyşanin tavırları dayanılacak gibi değil bir insan her sahnede mi kah* pe okur
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Her ihanet sevgiyle başlar diyorum ve izlemeye devam et spoiler yemeni istemem tadına var 🙂
Ben bu söze pek inanmadığım için ve doğru bulamadığından bıraktım finali de öyle bitmemeliydi bence
Seni çok heyecanlandırmış dizi ve bu kadad kötü olayları kalbin kaldırmadı 🙂
Evet kaç defa izledim bilmiyorum ama her gün olsa her gün izlerim
Bu kadar kendine çeken tarafi ne dizinin tamamen ihanet üzerine eyşan her bölümde kah*pelik yapiyor güven vermiyor
Ömeri kendime benzetiyorum o saf temiz sevgisini yıllar sonra tekrar o anları yaşamasını
Hayatta ne olursa olsun bağzı şeyler unutulmuyor
Peki eyşan affedilecek bir kadın miydi
Tatbikinde hayır ama
Ben diziyi hiç beğenmedim izleyen kitlesi fazla abartıyor ezel eyşan ı affediyor mesela
Ben de bıraktım sırf çok konuşuluyor diye bakayım dedim eyşan yüzünden bıraktım diziyi ve izleyenler söylüyor dizi boyunca bu hareketleri devam ediyormuş
Kimse eyşan ın alilerin nasıl bu kadar zengin oldugunu sorgulamıyor delirecektim mantiksizlikti
Eyşanlar ölmez. Dizi boyu kâhpeliğe devam ediyor
Peki neden bu kadar çok sevildi bu dizi ben izlerken sinir krizi geçiriyordum
Eyşan’dan intikam almak için hasta bacısını sîkiyor Ezel. Eyşo’dan alınan intikamlar içine su serpiyor, ondan tuttu
Ohaaa dizi o zman ihanet ve * üzerine kurulu
Kah*pelik
Hemen hemen öyle
dayının ihaneti eyşana zekattır
https://www.youtube.com/watch?v=t_CL1DgZDUAO dizinin fanıyım kaç defa izledim bilmiyorum
Nasil izliyorsunuz kimin eli kimin cebinde belli değil tabi izlemedim hep videolarını gördüm. Tamam intikam üzerine kurulu onu anladık ama bir kadın karakter bu kadar mi yüzsüz olur
Çok kaliteli bir dizi. Bütün karakterlerinin hayatını çok iyi anlatıyor. Tamamını izle ve sonra konuşalım
Yok ya ben dayanamadım bıraktım aslinda severim intikam konulu dizileri ama eyşanin tavırları dayanılacak gibi değil bir insan her sahnede mi kah* pe okur
😂 çok erken karar verme. İntikam konulu ama aşk çok ağır basıyor bence izlemelisin
Hepsini izledim buyur
Eyşan dizi boyunca hep böyle yalan söyleyip ihanet mi ediyor açıklaması olsa bile çok yüzsüz hareketleri var böyle bir karakter nasil sevildi
Evet dizi boyunca o**spuluk yapıyor ama mutlaka izlemelisin aşırı sarıyor
Ömeri (ezeli) gerçekten seviyor muydu peki gerçi o ihanetten sonra pek sanmam ama
Seviyordum mükemmel oyunlar oynuyor
4 kere izledim baştan sona sor