14 Şubat Salı günü Show Tv'de yayınlanmaya başlayacak olan Aile dizisinin ikinci fragmanını nasıl buldunuz? Bence nefis <3
"Sen benim kazanamayacağım en güzel kavgam olacaksın!"#Aile 14 Şubat Salı 20.00’de Show TV’de başlıyor. @kivanctatlitug @SrnySrkyResmi @ailetvdizi @ayyapim pic.twitter.com/RHSbdTSiGq
— Show TV (@ShowTV) February 2, 2023

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
Kötü buldum izlemeyi düşünmüyorum
Serenayın iticiliği dışında bir problem yok :D
İzlemeyi düşünüyorum. Uzun zamandır tv dizisi izlemiyordum..
16 yaşındayken okuduğum Wattpad kitaplarını anımsattı jdbd
Fazla abartılan ünlülerden biri çekici de değil Duru güzellik de yok
Serenayı çok mu aramışlar, hayatımda gördüğüm en itici karakter.
Gine eyvallahı olmayan bide onun posta koyucusu 😄
Bu serenay nasıl bir oyuncu nasıl bi karakter yahu ülkede başka oyuncumu kalmadı
oyuncular çok iyi fakat senaryo çok sıkıcı gibi duruyo
İlgilenmiyorum bu konuyla
ilgimi cekmedj pek senaryo sönük
İzlemedim 1. Bılümünü
Çok bekliyorsum çok lazımkar dı
Dizi değilde serenay fena
Cok yakısmıslar ben kesın ızleyecem
Sıradan dizi işte
Serenay tipsiz olup çekici olmayı nasıl basario
Gayet de iyiler
İlgim yok.
İlgim ve alakam yok
İlgim yok
Güzel
yani fena değildi
Beğendim
begendik
Hayırlısı
Guzel
Leşş