7 Mart 'ta ilk bölümü yayınlanacak olan dizinin ön izlemesi yayınlandı. ay şahaneler <3
“Bizim seninle biraz işimiz var, belli…”#Aile’nin ilk bölüm ön izlemesi yayında.@ailetvdizi Salı 20.00’de Show TV’de başlıyor. @kivanctatlitug @SrnySrkyResmi @ayyapim pic.twitter.com/FBFxZHALJI
— Show TV (@ShowTV) March 3, 2023

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
23Cevap
Uyumları müthiş, umarım kötü senaryo kurbanı olmazlar..
Serenay'ın guzel olduguna okayim ama abartildigini dusunuyorum. Oyunculuk olarak ondan cok daha iyileri yok degil
Kıvanç'ın oyunculuğunu severim. Ama Serenay'ın olduğu projeleri izlemem genelde. O yüzden izleyeceğim veya yükseleceğim bir çift değiller gözümde.
Gerçekten merak ediyorum bakalım dizi başladığı zaman heyecanla izleyeceğim eminim güzel bir içerik olacağına kadrosundan belli
fragmanını izledim bok gibi. mk başka konu mu yok şaka gibi türk dizileri
Evlensem çoluk çocuk sahibi olsam hatta nine olsam torunlarım olsada kıvança hep aşık olucam
Bunları sevdim adım farah dizisindeki oyuncuları da o diziyi de sevmedim
Yakışmıyolar bence ve Serenayı pek beğenemiyorum itici geliyo
serenay itici biri bence ama kıvanç adamdır
Türk dizileri dünyanın en boş dizileridir açık ve net
Şu serenay kadar itici erkeksi yelloz bi kadın yok Kıvanç a yazık mk
Kıvançın oyunculuğu başarılı ama serenayı izlemiyorum
Dizi izleme gibi bir huyum yok yorum yapmam uygun olmaz...
Dış görünüş olarak uyumları oldukça iyi başarılı olmuş ama diziyi izlemek lazım tabi. Dizideki uyumları nasıl olacak bakalım ilk bölümü bekliyorum
Serenay’ı hiç beğenmiyorum.
Kıvanç’ın yeri ayrı tabi..
Keşke digital platformda olsaydı söyle bol sevişmeli sansürsüz. Güzel olmazmiydi
İkisi de iyidir hoştur da yakismiyorlar bence ya. İkisi de sarışın olduğundan mı bilmiyorum ama abi kardeş gibi duruyorlar.
Çok merak la bekliyorum harika olcağı kesinn💪👈
Evet harika bi çift olmuşlar.
İkisini de oldum olası sevmiyorum
İkiliyi birbirine yakıştırdım
Umrumda bile değiller
Dizi felan izlemem ya
Beklediğim bir dizi eminim trend olacak 👍
Yükseldim ama pozitif yönde değil😂
Hepsi birbirinin aynı konular izlemeyeceğim.
İkisi yakışmamış. Beğenmedim
Yükselmedim. Siz ne yaşıyorsunuz
Umrumda değiller izlemedim zaten
Bomba gibi dizi geliyor
Ben yakıştırdım güzel görünüyorlardı ekranda
Izlemedim ama nedense bana tutmayacak gibi geldi
Yazık Kıvança. Bu sümüklüyle aynı dizide..
Yükselmedim ama bir bölüm izleyip şans vericem
Hep ayni konular
Serenay'in nesi guzel?
Dizi pek izlemiyorum bunuda izlemem :d
Bekliyorumm
Begenmedim
Hayır
Yükselmedim
Yakışmışlar
Izlemek istiyorum bu diziyi
Yok pek yukselmedim
Vay akrep ve yengeç uyumu iyidir
Hayır tabiikide
yakışmamışlar
Aynen çok iyi
bu serenayda oyuncu oldu ya artık 😄
hayır4
Bi baslayamadi dizi
Çukur gibi aksiyonlu olur inşallah
Boş şeyler
Hayır yakismamislar
Bana ne