Bir dizi bitirdikten sonra kendimi garip hissediyorum, duygusal boşlukta gibi. Anormal miyim?

Diziyi izlerken başrol adama ve ikinci erkek oyuncuya karşı bir aşırı hoşlantı oluşuyor , elimde olmadan, dizi bitince gerçek yaşamlarını sevgililerini vs vs araştırıyorum sonra bir gerçeklik oluyor kendimi kötü hissediyorum. 8-9 gün etkisi de kalıyor dizinin sonra başka bir dizi izliyorum yine aynı şeyler oluyor size sormak istedim :)

Bir dizi bitirdikten sonra kendimi garip hissediyorum, duygusal boşlukta gibi. Anormal miyim?
Cevapla