Çok Sezonlu Dizileri Bitirdiğimde Finallerinde Hep Duygulanmam Normal Mi?

Türk dizisi izlemiyorum zaten genel olarak yabancı ve az buz dizi izlemedim ama özellikle çok uzun örneğin supernatural gibi veya sitcom türü himym, friends ve uzar gider bu kısacası ama bir diziye alışınca yani uzun süreli izleyince ister istemez duygulanıp, ağlıyorum. Nedense dizi bitince içimden bir parça da onla gidiyor gibi hissediyorum maalesef

Çok Sezonlu Dizileri Bitirdiğimde Finallerinde Hep Duygulanmam Normal Mi?
Cevapla