Hayatın İn Time filmdeki gibi olmasını ister miydiniz?

Hayatın İn Time filmdeki gibi olmasını ister miydiniz?

Filmi bilmeyenler için kısa bilgi.

Filmimiz, insanların yaş olarak değil de "zaman" olarak yaşadığı bir dünyada geçiyor. Herkesin kolunda bir hayat saati var ve oradaki zamanınız kadar yaşıyorsunuz. Fikir çok müthiş değil mi? Durun, dahası da var... Mesela işe gidiyorsunuz 5 gün kazanıyorsunuz, hediye yerine arkadaşınıza 1 gün veriyorsunuz, yani para yerine böyle şeyler dönüyor. Tabi bu dünyada da günümüzde olduğu gibi birçok zengin var. Onların zamanları sonsuz, fakir insanlar ise her sabah ölüm korkusu ile uyanıyorlar. İşte tam da bu mücadelenin ortasında bir adamımız var ki kendisi severek de dinlediğimiz "Justin Timberlake", işte filmimiz onun başına gelen bir olay üzerinden ilerliyor.

Hayatın İn Time filmdeki gibi olmasını ister miydiniz?
Cevapla