Sağcılar solcular döneminde yaşasaydım. Etraf kaos. Ben solcuysam sevdiğim sağcı, veya ben sağcıysam o solcu olsaydı.
Biraz mücadele.. biraz tutku..
Ama gel gör ki hayat öyle kitaplarda ki veya destanlarda anlatıldığı gibi kolay kolay yaşanmıyor.



623 Medine, dini ilk elden öğrenip geri dönüp medyatik hocaları, ilahiyatçı profesörleri ve diyaneti falakaya yatırmak için...
1914 Türkiyesinde, Çanakkale gibi bir savaşta yer almak gibi bir şerefe ve 1918 Türkiyesinde Kurtuluş savaşına katılmak onuruna sahip olmayı isterdim...
Cevap
19Cevap
Dinazorlarin yaşadığı döneme giderdim.. drüyadaki tek insan benim.. meteor gelip banada çarpardı 🤔🤔💣
Heee güzel fikir dimi
1930larda F. Scott Fitzgerald, Picasso ve E. Hemingway ile Avrupa jet sosyetesinde yaşamak isterdim.
1900 sonrası Cumhuriyet’in kuruluşuna tanıklık etmek muazzam olurdu.
Geleceğe giderim. Geçmişe gidip napcam zaten yaşanmış. Gelecek=bilinmezlik Geleceği görelim.
Boktan hayatıma bir renk gelirdi belki
Nasipte varsa şüphesiz ki olur
ben kabarık elbise giyebileceğim bir dönme isterdim
İlk insanların olduğuı dönemde yaşardım.
Evet, ve sadece yaşamak için varız o dönemde.
Tamam makina çıkınca biletleri alırız 😂
:)
Ilk insan Adem babam'izi izlemek isterdim..
Antik Medeniyetler dönemi olurdu
O dönemi seviyorum 😊 daha otantik ve albenisi yüksek
Net 2009 Kasım ayı. Bitcoin in çıkış tarihi
Nerde anladın? Çok üstü kapalı anlatmıştım halbuki 😂
Beni hor görme sen altınsın ben sac mıyım 😂
İyi bari az daha ağlicaktım yoksa 😅😅
Cumhuriyet döneminde..
İki sebebi var.. İlki belki Mustafa Kemal'i r kere olsun görmek isterdim. Ikincisi devrimler yapılırken bugünleri anlatıp destek olmak isterdim. Az, eksik ya da yanlış anlaşılan her konuda..
Her şey gençler için 😊 birgün anlaşılır
2050 de yaşamak isterdim
Geçmişe gitmek istemem. Zaten yaşanmış geçmiş gitmiş. Bana henüz keşfedilmemiş zamanlar lazım
Olmayı çok isterdim 😊
Ortaçağ karanlığında.
Cehalet mutluluktur.
Körlük de mutluluk. Bilmiyorsan itaat eder, sorgulamazsın. Sorgulamadığın, düşünmediğin, bilmediğin hayat da mutlu eder insanı.
Bu zamanda
Çünkü imkansızı düşünerek vakit harcamak istemem:)
Senin tercihin ne olur?
Antik roma nasıl olurdu?
Kirli oyunlarla işim olmaz. Ama şu klipte Pink hep hoşuma gitmiştir.
https://youtu.be/W7jkygJ_QNo
Lidyalılar dönemi
Parayı bulmak için çok mu uğramışlar acaba çok merak ediyorum
Amaaan ne bileyim ben Bende değilim ki
ben İsoçya diyorum:D
yok :D ama seviyorum ya
sevmesinler ya doğasını seviyorum ben
görmen gerek :D
80 li yıllar
Tabiki sümere giderdim
Yazıli tarihin bilinen eski eski örnekleri şuanki buluntularla sümer. Biz tarihi sümerle öğrendik. 100 yıl önce şu an bildiklerimizi bilmiyorduk. Nerden geldik nereye gittik bilmiyorduk ve en önemliside sümerin nerden geldiğini bilmiyorduk. Sümer tarihi teolojik açıdan en önemli tarih. Sümeri tam cozersek mevcut teolojiyi de tam olarak anlarız ve ek olarak antik mısır. Bu iki kombin tüm dünya teolojisine, dolayisıyla suanki dünta siyasetine bile etki etmiştir.
Aslında cok uzun yazmam lazım ama elimden geldigince kısa kestim.
Antik tarih yani mö 3200 ile ma 675 arası ciddi araştırmalar yaptım ve hobi olarak geceli gündüzlü okudum. Facebook'ta evrim ağacından sonra en ünlü grubun kurucuau benim. Daha önceki üyeliklerimle facede profların bile begenip üyeligimi eklediği bazı makalelerimi burada yayınladım ama yüzune bakan olmadı. Burada genelde popomu nasıl dikleştiririm, saçimı nasıl düzleştiririm gibi benceler rağbet görüyor😀
Hoş ben de kısa sürede anladım ve sitenin veritabanına uygun makara gırgır ve şamata yazmaya başladım. Sizin kaliteli ve ağır sorularınızı görünce cevap yazdım ve çok mutlu oldum ama siz benim bu sitedeki ilk halim gibisiniz. Yakında sizde artık bu tür sorular sormazsınız😀
Bakın ekşide grubumla ilgili ne yazmışlar. Evet ben de ekşide üyeydim ama torpil yok inanın😀😀😀
eksisozluk.com/antik-cag-uygarliklari--6182898
20. Li yaşlarım
Hiçbirinde
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar