#Recepİvedik7 Disney+'ta gösterilecek. Bir sinema filminin ilk sinemada oynaması mı doğru, platformlarda mı?

Şahan Gökbakar sinemada olsa daha iyi olmaz mıydı diyen bir takipçisine, bu dönemde dijital platformda olması daha iyi demiş. Bence söylediklerinde baya haklı.
#Recepİvedik7 Disney+ta gösterilecek. Bir sinema filminin ilk sinemada oynaması mı doğru, platformlarda mı?
#Recepİvedik7 Disney+ta gösterilecek. Bir sinema filminin ilk sinemada oynaması mı doğru, platformlarda mı?
Artık platformlar daha doğru. Sinema devri bitti.
Sinemada oynaması gerekirdi.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
#Recepİvedik7 Disney+'ta gösterilecek. Bir sinema filminin ilk sinemada oynaması mı doğru, platformlarda mı?
Cevapla