Wednesday dizisinin başrolü Jenna Ortega "Bu yıl en sevdiği şarkının Çarşamba'yı sel aldı" olduğunu açıkladı. Siz de şaşırdınız mı?

Netflix’in yeni hit dizisi Wednesday’in başrolü Jenna Ortega, verdiği bir demeçte bu sene en sevdiği şarkının Çarşambayı Sel Aldı olduğunu açıkladı: “Sette bana dinletilen ilk günden beri sürekli dinliyorum, anlamak için Google Translate bile kullandım. Söz yazarı bir dahi.” açıklamasında bulundu.

#kafamıngüzelligi

Wednesday dizisinin başrolü Jenna Ortega Bu yıl en sevdiği şarkının Çarşambayı sel aldı olduğunu açıkladı. Siz de şaşırdınız mı?
Wednesday dizisinin başrolü Jenna Ortega "Bu yıl en sevdiği şarkının Çarşamba'yı sel aldı" olduğunu açıkladı. Siz de şaşırdınız mı?
Cevapla