Diziler & Filmler Wednesday dizisini kimler izledi ya da izliyor? gelinherkes Takip Et Guru Yaş: 35 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor İnstagramda reels videosunda dans edenler oldu bu kadar popüler olacağını bilmiyordum bide başrol oyuncusu takipçisi 24 milyon oldu siz bu diziyi izliyormusunuz Güncellemeler+1 yıl Güncelleme Wednesday dizisini kimler izledi ya da izliyor? Cevapla Dizi Soruları Oyun Soruları Takip Soruları Beğen Paylaş Takip Et
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Diziler & Filmler konusunda 29,2b cevap paylaştı. izlemedim 1 0 Yorumla
Sedakaram Takip Et Guru Yaş: 24 , eic 100% +1 yıl İlk çıktığı dakikasında izlemeye başlamıştım. Zaten hemen bitti. Gerçekten güzeldi 1 4 Yorumla Sedakaram +1 yıl Ama dansın biraz fazla cırkını çıkarttılar. Şimdiye kadarki izlediğim videoların %5 i anca güzeldi yani. Yorumla gelinherkes +1 yıl Evet siyah giysi ve siyah çorap mükemmeldi dans abartılıydı Yorumla Sedakaram +1 yıl Katılıyorum. Her ne kadar wednesdayın ikonikleşmiş dans figürleri olsa da bu Dans bana acayip cringe geldi Yorumla gelinherkes +1 yıl Aynen kızıda beğendim ama ☺️ Yorumla
YourCall Takip Et Yoda Yaş: 31 , eic 99% +1 yıl İzledim, Harry Potter evreninden birçok esinlenme mevcut olan, daha çok ergenlere hitap eden dizi. 0 0 Yorumla
Mandalinaağacı1 Takip Et Yoda Yaş: 40 , eic 95% +1 yıl Tek kelimeyle muhtesemdi 1 1 Yorumla gelinherkes +1 yıl Ama kız muhteşemdi ☺️ Yorumla
itstheway Takip Et Xper 6 Yaş: 26 , eic 97% +1 yıl ben izledim 1 1 Yorumla gelinherkes +1 yıl Nasıldı dizi Yorumla
ibiiiii Takip Et Xper 2 Yaş: 23 +1 yıl Ben izliyorum şu an 5. Bölümü izlicem 1 1 Yorumla gelinherkes +1 yıl Nasıl dizi sence Yorumla
Gizli Üye (45 üstü) +1 yıl izledim güzeldi de ama gereksiz abarttılar 1 2 Yorumla Alp_635 +1 yıl Nasıldı genel olarak Yorumla Cevap sahibi +1 yıl @Alp_635 eğlenceli ve değişik abarttıklarını söylüyorum çünkü mantık hataları vardı ama izlemeye engel değil Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
izlemedim
İlk çıktığı dakikasında izlemeye başlamıştım. Zaten hemen bitti. Gerçekten güzeldi
Ama dansın biraz fazla cırkını çıkarttılar. Şimdiye kadarki izlediğim videoların %5 i anca güzeldi yani.
Evet siyah giysi ve siyah çorap mükemmeldi dans abartılıydı
Katılıyorum. Her ne kadar wednesdayın ikonikleşmiş dans figürleri olsa da bu Dans bana acayip cringe geldi
Aynen kızıda beğendim ama ☺️
İzledim, Harry Potter evreninden birçok esinlenme mevcut olan, daha çok ergenlere hitap eden dizi.
Tek kelimeyle muhtesemdi
Ama kız muhteşemdi ☺️
ben izledim
Nasıldı dizi
Ben izliyorum şu an 5. Bölümü izlicem
Nasıl dizi sence
izledim güzeldi de ama gereksiz abarttılar
Nasıldı genel olarak
@Alp_635 eğlenceli ve değişik abarttıklarını söylüyorum çünkü mantık hataları vardı ama izlemeye engel değil
İzleyeceğim ben de
İzlemedim
İzlemedim