
Çocukken ben çok izlerdim. Bütün aile en büyük eğlencemizdi. Siz izler miydiniz?

Çocukken ben çok izlerdim. Bütün aile en büyük eğlencemizdi. Siz izler miydiniz?
Çarkıfelekde genç kızlara sarktığını pis kelimeler tvde konuştuğunu hatırlıyorum. Gerçek hayatta da böyle biri. Öyleyse niye yayın açtırıyosunuz yoğun bakımdan çıktığı zaman ağladığı günleri unutmuş yarın bir gün kara toprağa girecek
Cevap
20Cevap
Sevmiyorum
Küçükken izlerdim. Çocuk aklımla bile anlardım şu adamın cinsel şakalarını 😃
Kızı yaşındaki insanlara duyduğuma göre saçma sapan konuşmalar yapıyormuş yani izlemem ben önceden de pek takip etmiyordum.
Eskiden izlerdim güldürürdü şimdi zor izlemem gibi.
ıyyy pis sapık pedo herif. hiç hoşuma gitmedi.
Youtube'dan yayınlanacakmış tv kanalında olmayacakmış.
Kart zamparanın parası mı bitmiş yoksa tiktok da istediği parayı bulamamış mı acaba
Eskiden izlemeyi sevsem de, bu adamın sapıklıklarının gün yüzüne çıkmasıyla bir daha asla
Mehmet ali erbilin kaldırılması gerektiğini düşünüyor pis tacizi zengin diye laf da yemiyor
İzlemem, tiktok mudur nedir orada millete küfür eden saygısızlık yapan birini.
Evet gerçekten eğlenceli bir programdı. Mehmet Ali ERBİL zaten çok komik bir adam. Çarkıfelek tekrar başlarsa süper olur. Çok özledik.
desene yine sapıtmalarına şahit olacağız. Rtük kurtar bizi bu saçmalıktan
Hayır, ben sevmiyordum.
TikTok ta izledikten sonra soğudum kendisinden.
Hayır izlemiycem.
Severim ama adamı sevmem
mehmet ali erbili hiç sevmedim, sevemedim.
Eskiden çocukken izlerdim
Çarkıfeleğin çarkı Mehmet Ali'den az dönmüştür
Eski zamanları güzeldi
Yaşı gereği kendisi sunamaz bence
Evet, eskiden güzel olurdu
Hayır, Mali'nin o halini görmek istemem.
S. erefsz a. di aşağılık toplumun yüzde karası
başlar parası bitti 😅
Evet hemde coook
Eski tadı vermez
izliyordum bi ara
hiç izlemedim beni utandırıyo
evetseviyorum ben
Severim
hiç sevmezdim
Igrenc adam sapık
Düzeldi mi bu adam
hiç izlemedim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?