Gündem Mehmet Ali Erbil’in ekranlara geri dönmesi hakkında ne düşünüyorsunuz? Gizli Üye (36-45) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 01 Yapay Zekaya Sor Uzun süredir bir projede yer almayan Mehmet Ali Erbil, Yeni değil, geri geldi" diyerek yıllar sonra ekrana döndüğünün müjdesini verdi.Mehmet Ali Erbil’in yeni programını izlemeyi düşünüyor musunuz? Mehmet Ali Erbil’in ekranlara geri dönmesi hakkında ne düşünüyorsunuz? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
Karaşovalye134 Takip Et Yoda Yaş: 41 , eic 100% +1 yıl Sapıtmaz sa iyi. Adamın pantolonu indirdi canlı yayında 2 1 Yorumla Soran +1 yıl ünlüler için bazen ölmüş olmak bir lütuf bence 😂
Bir_yabancı_değil Takip Et Xper 6 Yaş: 25 , eic 100% +1 yıl Parası mı bitmiş acaba asjsjdjhj. Gerçi kız kardeşi de doktordu ama. 2 0 Yorumla
Drakula3584 Takip Et Master Yaş: 42 +1 yıl Gündem konusunda 3,3b cevap paylaştı. Yaşayan ölü gibi bu da iki gün sonra hastaneye kaldırırlar ekrana temelli veda eder. 1 0 Yorumla
cool_biri Takip Et Bilge Yaş: 30 , eic 100% +1 yıl eskisi gibi bel altı şakaları yapamaz artık 2 3 Yorumla Soran +1 yıl tatsız bir durum bence. her türlü insani ve ahlaki değerin yerle bir olmaya başladığı bir toplumda bu program anca zararı büyütür. umarım kısa süreli olur. Yorumla cool_biri +1 yıl programda bel altı şakalar yerine saçma sapan aldatma içerikli kadına şiddet uygulayan diziler kaldırılsa keşke Yorumla uyanmakzorundayiz +1 yıl toplumu uyutuyor maalesef çoğu program Yorumla
MaşaKocaAyıı Takip Et Master Yaş: 22 , eic 97% +1 yıl Hangi kanayda olacak izleyim beyki 1 1 Yorumla Soran +1 yıl Kanal D Yorumla
Gizli Üye (18-24) +1 yıl Tarihe karıştı artık 1 2 Yorumla Soran +1 yıl tiktok ile beyni yanmış bazı insanlara modası geçmiş mali fazla bile. Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Neyi kastettiğini anlamadım Yorumla
Venüstengeldimm Takip Et Yoda Yaş: 32 , eic 98% +1 yıl Maliyi seviyorum ya enerjisi yeter 1 0 Yorumla
resmihesap_buhee Takip Et Xper 1 Yaş: 22 +1 yıl Soytarı yok ya yeterince 1 3 Yorumla Soran +1 yıl mali'nin ölüsüne muhtaç kaldı televizyon kanalları o kadar kötü durumdayız.şahane pazar'ı da bekliyoruz. Yorumla resmihesap_buhee +1 yıl Gerçi o da doğru Yorumla resmihesap_buhee +1 yıl Şimdi ki programlar 10 kat daha rezil Yorumla
06zehra06 Takip Et Yoda Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl Abazan pislik 1 4 Yorumla Soran +1 yıl çocukken komik bulup hep ekran başında gülerdim. şimdi ise sapık olan birini izlemek istemiyorum. Yorumla 06zehra06 +1 yıl Boylelerine halk olarak tepki koymalıyız bunları biz yukseltiyoruz Yorumla Soran +1 yıl hakkında birçok taciz haberi çıkmış ve kanıtlanmış bir insanı hala ekranlarda görebilmek de bizim ülkemize yakışırdı.teşekkürler türkiye. Yorumla 06zehra06 +1 yıl Maalesrf ulkemiz her konuda oldugu gibi bu konudafa pasif Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Sapıtmaz sa iyi. Adamın pantolonu indirdi canlı yayında
ünlüler için bazen ölmüş olmak bir lütuf bence 😂
Parası mı bitmiş acaba asjsjdjhj.
Gerçi kız kardeşi de doktordu ama.
Yaşayan ölü gibi bu da iki gün sonra hastaneye kaldırırlar ekrana temelli veda eder.
eskisi gibi bel altı şakaları yapamaz artık
tatsız bir durum bence. her türlü insani ve ahlaki değerin yerle bir olmaya başladığı bir toplumda bu program anca zararı büyütür. umarım kısa süreli olur.
programda bel altı şakalar yerine saçma sapan aldatma içerikli kadına şiddet uygulayan diziler kaldırılsa keşke
toplumu uyutuyor maalesef çoğu program
Hangi kanayda olacak izleyim beyki
Kanal D
Tarihe karıştı artık
tiktok ile beyni yanmış bazı insanlara modası geçmiş mali fazla bile.
Neyi kastettiğini anlamadım
Sevmiyorum bu şahsiyeti.
Maliyi seviyorum ya enerjisi yeter
Soytarı yok ya yeterince
mali'nin ölüsüne muhtaç kaldı televizyon kanalları o kadar kötü durumdayız.
şahane pazar'ı da bekliyoruz.
Gerçi o da doğru
Şimdi ki programlar 10 kat daha rezil
Abazan pislik
çocukken komik bulup hep ekran başında gülerdim. şimdi ise sapık olan birini izlemek istemiyorum.
Boylelerine halk olarak tepki koymalıyız bunları biz yukseltiyoruz
hakkında birçok taciz haberi çıkmış ve kanıtlanmış bir insanı hala ekranlarda görebilmek de bizim ülkemize yakışırdı.
teşekkürler türkiye.
Maalesrf ulkemiz her konuda oldugu gibi bu konudafa pasif
O kadar tutacağını düşünmüyorum artık
Bir bu eksikti zateb