Şahsen şöyle düşünüyorum:
Diğerleri ne yapıyorsa açık açık yapıyor ama Pheebs saf görünen sinsilerden ama zekasında gerilik de var. Üstelik iki yüzlü ve inatçı. Bazı örnekler vereceğim:
1- Rachel masaj için bir kuruma gittiğinde epey eleştirip aynı zamanda orada çalışan kişi olması.
2- Monica'nın şef olduğu dükkanı
3-Arkadaşlığın öneminden bahsedip eleştirdiği şeyi yine kendi yapması. Joey kendisini ekti diye kızıp kendisi de Joeye aynı şeyi yaptı. Doğum gününe geç geldiler diye kızıp arkadaşları gelir gelmez sevgilisine koştu.
4-Arkafan iş çevirmesi. Birinin yanına sokulup ondan laf almaya çalışması. Örneğin Ross Rachele teklif etti mi falan diye öğrenmeye çalışıyor, gizliden gizliye yüreklendiriyor
5- Kendisinin berbat bir şarkıcı olduğunu kabul edip eleştiriyi kaldırmıyor. Monica'nın dükkanının önünde şarkı söylerken "You suck","shut up" dense bile o laflar istek şarkıymış gibi konuşuyor. Anlaşmazlığa vuruyor
6- Evinde sıçan, fare besleyen hastalıklı birisi
7-Alttan alta lafını sokuyor. Söylediği bazı laflar çok iğneleyici.
8- Sevgilisinin ailesiyle tanıştığı zaman abuk subuk şeyler yapıyor. Dolaba dana eki kusmak gibi. Abimin üçüzlerini taşıdım, anam kendisini kesti falan diye sürekli aynı şeyden bahsediyor. Sanki silah zoruyla taşıttırdılar bebekleri. Kabul etmeseydin.
Evet, ben cevabımı sebepleri ile beraber yazdım. Sizce Friends dizisinin en itici karakteri kim?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer