Çarpışma dizisinde de çifti oynayan Alperen ve Melisa EGO dizisinde başrol oldu. Dizi FOX TV'de oynayacak.

Şahane bir çift olmuşlar.
Bence yakışmamışlar.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Çarpışma dizisinde de çifti oynayan Alperen ve Melisa EGO dizisinde başrol oldu. Dizi FOX TV'de oynayacak.

Bu dizinin adı erkeğe hakaret tir. Tam tersine kadına güven olmaz olsa idi asla yayına baslayamaz hatta ceza alırdı dizi. Şimdi soruyorum sizlere nerede eşitlik? Bu hiç adil değil eşitlik adı altında erkeğin hakları ayaklar altına alınıyor resmen. Bütün erkeklere sesleniyorum arkadaşlar hakkınızı hukukunuzu savunun lütfen.
Ülkede erkeği dibe batırmayı ne çok seviyorlar. Dizi tamamen saçmalık olmuş. Kadını dört dörtlük, masum gösterip erkekleri canavar gibi lanse ediyorlar.
Cevap
30Cevap
Bence yakışmamışlar.
Bu ismi çok aramışlar mı? Saçmalıklara yetişemiyorum. Bir kadını düşürürler, bir erkeği düşürürler...
Kadının düşürüldüğü nerede görülmüş hanfendi
uyumlu olsa ne olur uyumsuz olsa ne olur.. sonuçta izlemiyeceğimiz bir dizi... konusu bizi sarmayacağı ortada... asla seyretmeyeceğiz... benzerleri gibi 3. bölümda final yapacağı konuşulur...
başka isim mi bulamamışlar ego ne bu arada melisa bir şeye girse bile tutmuyor güzellik yarışmasında torpille birinci oldu daha güzelleri vardı o dönem şimdi oyunculukta parlayamadı bir türlü
Çok beğeniyordum çarpışmadkai uyumlarını. Yapımcılar yönetmenler artık risk almak istemiyorlar ve başka dizide geri planda kalıp tutan çiftleri başrol yapıyorlar
Melisa Aslı Pamuk beğendiğim bir oyuncu değil. Alperen Duymaz'ı ise ilk kez duyuyorum. Yan yana çok da iyi durmuyorlar. İyi bir çift olamamışlar.
Tipik türk dizisi tipleri işte, dizinin ismine bak hele, kızları fb sırasına koymamız için resmen teşvik
Böyle dizilere destek veren beğenen kızlar sonunuz avrupa amerika rusya kızları gibi kullanılıp atılmak olsun istiyorsanız bu algı dizisini izlemeye beğenmeye devam edin
Erkeğe güven olmaz sözü sakıncalı erkeğe ya da kadına güven olmaz diye başlayan saçma cümleler aşırı derecede Ön yargı ve art niyet içerir
Kadına güven olmaz olsa idi dediğin doğru olurdu. Ama namlunun ucunda erkek olunca sorun yok.
abi şu dizileri izlemeyin ki yenisini yapmasınlar aaa
Kadınları ve erkekleri iyice birbirine düşman ettiler bu cinsiyetçilik yapan diziler..🤦♀️
Olm kızlar bile anlamış ismin saçmalığını şunun yapımcısını da yönetmenini de...
Dizinin adi nedir ya. Adamlara hakaret resmen. Oyunculari pek tanimiyorum
Bu dizi sayesinde erkek düşmanı hızla arttığı kanıtlanmış
Güzel seçim olmuş daha öncede başka projede de olmuşlardı
Ben bunlari carpisma dizisinde de görmüştüm bayağı yakışıyorlar birbirine yalnız melisa çok miyminti
Saçma sapan dizileri çekmekten vazgeçsinler. Tabi suç onlarda da değil, suç saçma sapan herşeyi izleyen insanlarda.
Aşk nefret ihanet intizar hepsi var yani
Görüntü fena değil daha öncede aynı dizide oynamışlardı galiba
Çok yakışmıslar
Her erkek aynı değil ki a (q) ismine bak dizinin
Guzel missss
Feminist kokan bir dizi
Uyumluluk 10/2 dizi ilk bölümü izledim güzel ama klasikten farklı bir konu
Fox TV nin dizilerini hicbir zaman sevmemisimdir
Ego diye isim mi olur qmkk
Çok umurumda uyumları
Yaz bitti bunlar hâla yaz dizisi çekiyorlar 🤦♀️
Uyumlu görünüyorlar. Yumuşacık oldum!;d
Umurumda değil, isminde hayır yok zaten...
Saçma sapan diziler
GAYET uyumlu bence
Bu nasıl dizi ismidir 🤦♀️
Hayır Çok kötüler
İzleyeceğimi hiç zannetmiyorum.
İzlemedim ama adı bile çok itici
Evet yakışmışlar çarpışma dizisindede çok iyilerdi
Gibi gibi
Yakışıyor lar çünkü
Olmamışlar ya
İsmi çok saçma
Aşırı uyumlular
Uyumlu
Tutar
Uyumlular.
Bence uyumlu
Uyumsuzluk var
Izlemiyorum ki.
Yakışıyorlar
Bu niye yaşlanmıyor
iyi bence
degiller
Çöp.
Harika
Uyumlular bence
olmamıs
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?