Bence o kaliteye artık ulaşamıyoruz. Eskiden Ezel vs bir çok dizi vardı. Şimdi sadece romantik komedi tarzı şeyler var.

Bence o kaliteye artık ulaşamıyoruz. Eskiden Ezel vs bir çok dizi vardı. Şimdi sadece romantik komedi tarzı şeyler var.

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
13Cevap
Hayır bence yok.
Yabancı diziler kalite kokukuyor kısa meraklandirici bizdekiler 2 saat konu belli çok uzun kiraz mevsimi aşk böceğim erkenci kuş aşk a101 flan hep aynı model iyi diziler ender cikiyor oda kendini belli ediyor
Yakında tv mantığı bitecek böyle giderse daha çok internet platformları izleniyor hatta maçlar bile artık internette
gelsin hayat bildiği gibi var bi izlediğim daha yok
Ay ezel de ezel sanki başka kaliteli dizi yok. (Ezeli izledim bu arada ) popüler kültür işte.
Ayrıca şimdi çirkin değil berbat diziler ama çok izleniyorlar
Izlemeye degerden kast ettiklerine gore degisir.
Birileri dizileri baya baya izliyorki yapimcilar para dokup, cekip yayinliyor.
Hayır yok, hepsi birbirinden saçma
Günül Dağı şu an da benim için sadece
Yargı
Ben çok severek takip ediyorumm
Hiç biri zaman ayırdığına değmez
Hayır hiç biri vakit harcamaya değmez.
Aşk mantık intikam ve payitaht abdülhamid
Dizi izlemeye 4 5 sene önce bıraktım
Yasak elma
Camdaki Kız favorim
Hiç güzel dizi yok.
Hayır yok
Evet var
yok zaten tv de dizi izlemek zulüm
Bence artik yok
Mahkum güzel
Camdaki kız
Gönül dağı
Yok.