
Benim aklıma ilk gelen, hep bir tarafın acayip zengin olması, yalıda filan yaşaması, diğer tarafın da acayip fakir olması 😃

Benim aklıma ilk gelen, hep bir tarafın acayip zengin olması, yalıda filan yaşaması, diğer tarafın da acayip fakir olması 😃
Başrol veya yan karakterlerin başına gelen herhangi bir olayda kendilerini süper kahraman sanması ve kötü adama karşı tek başına savaşmaya çalışmaları. Diğer deyişle işin içine polisin hiç girmemesi.
Bir diğer klişe ise kadınların kendilerini hiç sevmeyen başrol erkeğin peşini bırakmaması.
İlk aklıma gelen bunlar.
Deniz manzarali müstakil evde oturan fakir aile görmekten bıktım. Kahvaltıda peynir ekmek çay var çikolatayı gıdım gıdım ekmeğe sürüp yiyor ama işe hergün farklı kiyafetle gidiyor ve onca bölümdür bir kıyafetini bir daha giydiğini görmedim. Ne biçim fakirlik bu jssjjsjsjsjsj
Sırf yakışıklı ve güzel oldukları için başrol verilen kişiler, zengin muhitler, gereksiz uzun bakışmalar, sırf süreyi uzatmak için yapılan gereksiz diyaloglar, birbirine benzer konular.
Cevap
15Cevap
Lise ile alakalı her şey genelde.
şeyi merak ediyorum neden acaba son dönemde sürekli liseli dizisi çıkartıyorlar bütün kanallar toplanıp anlaşmış gibi liseli dizisi yapıyor gençlerin çoğu tv izlemiyor yaşlılar da tercih etmez tam bir taktik hatası
Ben de merak ediyorum bunu😀
Ama cevabı çok basit, tüm ergen tayfa izliyor bu dizileri ayrıca orta yaş grubu da izliyor.
ergen tayfa internette oturup tv izleyeni pek yoktur bence orta yaş da başka bir dizi yoksa o an mecburen izler neyse ya normalde tv izlemem birkaç gün tatilde tv ye maruz kaldım tam bir bok çukuru izlenmez Türk televizyonu.
Zengin, şımarık, çapkın erkek / fakir, gururlu, sakar kız..
Artık ergen kızlarımız köşeyi dönerken zengin bir erkekle çarpışacağını falan sanıyor bu senaryolar sayesinde.😂Hayallerinde oturduğu yerde zengin koca bulmak var.😃
Mısır yerken ellerinin birbirine değmesi ve o anda bakışmak
😀😅
Yabancılarda zombiler Türklerde bir kızı veya bir erkeği 2 kişinin elde etme çabası. Bir de zengin fakir ilişkisi.
Dizi karakterlerinin hiçbir nitelikli işle uğraşmadığı halde hepsinin de lüks bir hayat yaşaması...
Öff aynen şu zengin fakir ilişkisi gerçekten. Bir de esas oğlanın yakınında erkek olarak kim varsa esas kıza muhakkak aşık olur
Saf bir kızın kaba asabi bir adama pardon şirket ceo'suna çarpışarak tutulması ve hep sakarlıkların kızın peşini bırakmaması
Lise ile alakalı her şey
bir bakışmanın bir açıklamanın bir seni seviyorum denmesinin 3 sezon sürmesi
arka sokaklar sanırım gece gündüz her zaman var ölümsüzlük hilesi yapmış gibiler :D
Uzun uzun bakışmalar ve başrollerin daha ilk karşılaşmada anlamsızca tartışmaları sıktı artık.
Mafya babaları, konakta yaşayan hanımağalar, çapraz ilişkiler bla bla bla.
Şimdi hep zengin zibidilerin en yakınındaki kişilerle aldatmalar filan var
beyim beyim diye geğizden konuşan saçma tarihi roller
Turkiyede hep aşk filmleri ya Bir de batıya bakin hepsi bilim teknoloji akıl bizimkiler hep aşk meşk biz bu gidişte iyi ilerleriz
Serseri erkek masum kız
Çıplak erkek ve marikan dilerine benzetmeye çalışırken içine etmeleri
Abarti.. kurgu yok.
Lise, aşk, aldatma, şirket CEO’su
Zengin fakir ilişkisi
Düşünmek lazım boşuna vitrine çıkmıyorsunuz ha
Kısaca Türk dizilerini görmekten bıktım.
vıcık vıcık aşk
arka sokaklar :dd
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?