Shadow Hunters var Alec-Magnus çifti. Love, Simon ve Love, Victor serileri var. Holding the man Heartstopper Young Royals netflix dışında meşgur bir film olan Brokeback Mountain var izlemelisin. Asya olarak baya izledim şu an yazmaya inan üşendim sjdkskd Disneyden ise inan hiç bilmiyorum. :(
hayır tabii ki, insanların tercihlerine yorum yapacak bir insan gibi mi duruyorum. ama hiç öyle bir dizi görmedim ya da duymadım. belki alan turingi anlatan bir film vardı o olabilir
Nasıl durduğuna bakmadığım için yorum yapamam maalesef. Ayrıca böyle düşünmene çok sevindim. Teen wolf, Shadow Hunters the 100 gibi dizilerde muhakkak denk gelmişsindir izlediysen eğer. Ama onun haricinde konusu Bl olan çokça dizi var. Tayland bu sektörün zirvesi şu an. Umarım bir ara dikkatini çeker ve izleme şansı bulursun ^^
hiç izlemedim biraz ergen dizileri gibi gelmişti bana. izlediklerim arasında da dikkat etmedim boyxboy var mı diye spartacus hatırlıyorum orada da love yoktu sadece lust vardı erkekler arasında
nasıl hatırlayabiliyorsun? 15 yıl önceki dizi bu :D ben sadece spartacusu hatırlıyorum birde kılıçlar falan vardı. istersen sana çok acayip mindf*cking bir film önerebilirim boyxboy yok ama çok daha fecisi var
Bak sana garip gelecek bir şeyden bahsedeyim. Eğer BL dizileri izlemeye başlarsan BxG dizileri izleyemiyorsun. İnan bana 😂 Garip bir alışkanlık haline geliyor. Gay takıntılı kızlara da Fujoshi deniyor bu arada. Yani fujoshi olduktan sonra normal çiftlerin dizilerini pek izlediğim söylenemez. Lakin önerirsen bir ara bakarım
neyse ki kadın değilim o yüzden fujoshi olmam :D ama öğrendiğime sevindim bunları çünkü artık gençlerin konuştuğu dili anlamıyorum. bu arada heteroseksüel biriyim ama gerçek hayatta gördüğüm çiftlere göre yorum yapıyorum gay çiftler en mutlusu.
önereceğim filmdeki çift kesinlikle gördüğün en değişik çift olacağına eminim. predestination, bir bak istersen
Gençlerin dili dediğin kişiyle aynı yaştasın hahahah Evet birçok çift var ve kesinlikle bana da normal çiftlerden daha mutlu geliyorlar. Umarım bu film şu lanet “A serbian film” gibi bir şey değildir. O film bir pişmanlıktır. Bu da hiç iç açıcı gelmedi :/
ohaaa ben seni 19 yaşındasın falan diye düşünmüştüm, hiç 28 yaşında durmuyorsun eğlencelisin tatlısın falan. çok şaşırdım A serbian film e pişmanlık diyorsan gördüklerimi kesinlikle görmemelisin. ben yurtta kalırken bir geleneğimiz vardı herkes bulabildiği en rahatsız edici filmi ya da videoyu getirirdi hep beraber izlerdik. sırp filmi beni etkilemez bile o kadar söyleyim. bu dediğim çook güzel bir film fiziksel bir seks yok lakin zekasal anlamda kesinlikle var
sen nasıl 28 yaşındasın yaa hiç öyle durmuyorsun. çoktan böyle eğlenceli muhabbetleri terkedip sıkıcı ve tek düze bir insan olmalıydın bizler gibi :D
bazı işkence ya da fantezi ile karışık sapıklık videoları var ki hiçkimse izlememeli hatta silinmeli diye düşünüyorum. one man one jar tadında ya da meksika kartellerinin-japon mafyaların yaptığı işkenceler...
🤣 Ay dur şeyi izle bari History serisi var Tayvan yapımı. Onun bana göre en güzeli “ History: Make our days count” İzlemelisin 🥹 Daha çok öneririm de fazla kiss ve s3x sahneleri olanlar rahatsız etmesin diye şimdilik bununla idare edelim. Gerçi de bu da az değil ama olsundu
ben rahatsız olmam böyle şeylerden :D hatta bunlardan rahatsız olan insanlardan rahatsız olurum sadece. izleyeceğim tayvan yapımı history serisini. tayvanlılar böyle şeyler yapabiliyor mu ya şaşırdım. bildiğim sadece çip ürettikleri ve soydaşları çinlilere karşı amerikalıların elini güçlendirmesiydi
Hahaha Çin’de bu sektörde devlet yasağı var. Bu yüzden zaten yayımlanmıyor BL dizileri, olsa da sansürlü falan oluyor. Genelde Bromance tarzı (yani sadece bakışmaların ufak ufak etkileşimlerin olduğu bir tür diyebiliriz) O da sarmıyor anacım. Aşk istiyorum aşk, şehvet istiyorum, kiss istiyorum. Tayvan’da Çin’den bağımsız olarak bu sektörde geliştirdi kendini. Canım Tayvanım. Zaten 1. Tayland 2. Tayvan 3. Kore (Ki Kore homofobik yoğunlukta olan bir ülke olmasına rağmen, tabuları yavaş yavaş yıkıyor.) şu an çok meşhur bir dizisi var “Semantic Error” adında. Genelde 15-20 dk falan oluyor Kore dizileri. Sebebine de halka yavaşça aşılandığı için denilebilir. Daha anlatırım istersen seve seve inan bana 😂
bromance olayını ben kanka gibi düşünüyordum hiç bu açıdan bakmamıştım :D çok ilginç birisin lonelygirl. ben dinlerim öğretici oluyor çünkü. artık gençlerle sohbet ederken söyledikleri kelimelerin yarısının bende bir karşılığı yok. ya da şöyle söyleyim artık her duruma yeni bir kelime üretiliyor zaten cinsiyet konusuna girmiyorum herkes yeni bir cinsiyet türetiyor falan. çok kopuğum anlayacağın. bu konuda birde ben insanların tercihlerine karışılmasına karşıyım ama o insanların da tercihlerini gözümüze sokmasına da karşıyım bu sebeplerden zaten netflix falan da izlemiyorum artık
Haklısın, devir değiştikçe insanlar, bakış açıları, benlikleri her şey bir bir değişiyor. Herkes kendi köşesinde, saygıyla yaşadığı takdirde gerçekten kimin ne olduğu beni ilgilendirmez, benim ne olduğumun kimseyi ilgilendirmediği gibi.
ben senin ne olduğunu merak ediyorum açıkcası :D tarihi filmleri ve belgeselleri çok severim ben de. boyxboy yok ama hep boys var tarihte savaşlarda da
death note biraz biliyorum da benim hellsing ilgimi çekmişti başlayacaktım lakin araya depresyon ve tonlarca iş girdi izleyemedim :D ama arada arkadaşlarım böyle aksiyonlu cool videolar atıyor onlara bakıyorum. bence bunlar da sayılır lonelygirl
gender studies var istersen :D mavi saçlı ve minimum 100+ piercingli ablalarımız erkeğin sadece erkek olduğunu ama kadının hem kadın hem erkek hem de daha fazlası olduğunu falan anlatıyor çok komik
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Kendim gibi Bl severlere bakayım dedim izlemediğim dizi kaldı mı diye😁. Soru soralı baya olmuş To My Star 1&2 izledin mi? Favori dizimdir
Alice in the borderland
Bl çift var mı
Hiç bilmiyorum bl ne onuda bilmiyom
O tarz şeyler izlemiyom
Eğer ön yargısız izlemek istersen Brokeback mountain önerebilirim. Elbette senin kararın ^^
Yok önyargılı deyilim insanların kararına saygı duyarım belki izlerim
Bulursan bana da yazar mısın?
İzlediklerimden ve şu an izlediğimden önerebilirim 😄
Oluur netfilix ve disney+ var. Öncelik buralarda varsa fena olmaz.
Shadow Hunters var Alec-Magnus çifti. Love, Simon ve Love, Victor serileri var. Holding the man
Heartstopper
Young Royals netflix dışında meşgur bir film olan Brokeback Mountain var izlemelisin. Asya olarak baya izledim şu an yazmaya inan üşendim sjdkskd
Disneyden ise inan hiç bilmiyorum. :(
Teşekkür ederim
arka sıradakiler
Ajdılsksk ne alaka
BL ne oluyor
Boys Love açılımı. Yani KızxErkek değil de BoyxBoy. Umarım ön yargılı davranmazsın..
hayır tabii ki, insanların tercihlerine yorum yapacak bir insan gibi mi duruyorum. ama hiç öyle bir dizi görmedim ya da duymadım. belki alan turingi anlatan bir film vardı o olabilir
Nasıl durduğuna bakmadığım için yorum yapamam maalesef. Ayrıca böyle düşünmene çok sevindim. Teen wolf, Shadow Hunters the 100 gibi dizilerde muhakkak denk gelmişsindir izlediysen eğer. Ama onun haricinde konusu Bl olan çokça dizi var. Tayland bu sektörün zirvesi şu an. Umarım bir ara dikkatini çeker ve izleme şansı bulursun ^^
hiç izlemedim biraz ergen dizileri gibi gelmişti bana. izlediklerim arasında da dikkat etmedim boyxboy var mı diye spartacus hatırlıyorum orada da love yoktu sadece lust vardı erkekler arasında
Agron ve Nasir var orada. Tabi o fazla şehvetliydi :) ama duygusal bakımdan güzel bir çiftti.
nasıl hatırlayabiliyorsun? 15 yıl önceki dizi bu :D ben sadece spartacusu hatırlıyorum birde kılıçlar falan vardı.
istersen sana çok acayip mindf*cking bir film önerebilirim boyxboy yok ama çok daha fecisi var
Bak sana garip gelecek bir şeyden bahsedeyim. Eğer BL dizileri izlemeye başlarsan BxG dizileri izleyemiyorsun. İnan bana 😂 Garip bir alışkanlık haline geliyor. Gay takıntılı kızlara da Fujoshi deniyor bu arada. Yani fujoshi olduktan sonra normal çiftlerin dizilerini pek izlediğim söylenemez. Lakin önerirsen bir ara bakarım
neyse ki kadın değilim o yüzden fujoshi olmam :D ama öğrendiğime sevindim bunları çünkü artık gençlerin konuştuğu dili anlamıyorum. bu arada heteroseksüel biriyim ama gerçek hayatta gördüğüm çiftlere göre yorum yapıyorum gay çiftler en mutlusu.
önereceğim filmdeki çift kesinlikle gördüğün en değişik çift olacağına eminim. predestination, bir bak istersen
Gençlerin dili dediğin kişiyle aynı yaştasın hahahah Evet birçok çift var ve kesinlikle bana da normal çiftlerden daha mutlu geliyorlar. Umarım bu film şu lanet “A serbian film” gibi bir şey değildir. O film bir pişmanlıktır. Bu da hiç iç açıcı gelmedi :/
ohaaa ben seni 19 yaşındasın falan diye düşünmüştüm, hiç 28 yaşında durmuyorsun eğlencelisin tatlısın falan. çok şaşırdım
A serbian film e pişmanlık diyorsan gördüklerimi kesinlikle görmemelisin. ben yurtta kalırken bir geleneğimiz vardı herkes bulabildiği en rahatsız edici filmi ya da videoyu getirirdi hep beraber izlerdik. sırp filmi beni etkilemez bile o kadar söyleyim. bu dediğim çook güzel bir film fiziksel bir seks yok lakin zekasal anlamda kesinlikle var
Teşekkürler güzel düşüncelerin için :) Yani önerirsen onlara da bakarım nefret etsem de merakımdan yine izlerim. Böyle lanet bir huyum vardır
sen nasıl 28 yaşındasın yaa hiç öyle durmuyorsun. çoktan böyle eğlenceli muhabbetleri terkedip sıkıcı ve tek düze bir insan olmalıydın bizler gibi :D
bazı işkence ya da fantezi ile karışık sapıklık videoları var ki hiçkimse izlememeli hatta silinmeli diye düşünüyorum. one man one jar tadında ya da meksika kartellerinin-japon mafyaların yaptığı işkenceler...
Yakuza tarzı filmleri severim öner gelsin hahaha
boyxboy dan nereye geldik :D vpn kullanıyor musun
Ama bxb kalbimin en zirvesi. Arada çıtırlık normalciklerden de izleyelim, olsun o kadar. Var desem inanır mısın ajdpaks
inanırım tabii ki vpn ve spy mode bir ihtiyaçtır. bilmiyorum bxb nin niye sana bu kadar çekici geldiğini ama ben de bakacağım denk gelirse :D
🤣 Ay dur şeyi izle bari History serisi var Tayvan yapımı. Onun bana göre en güzeli
“ History: Make our days count” İzlemelisin 🥹 Daha çok öneririm de fazla kiss ve s3x sahneleri olanlar rahatsız etmesin diye şimdilik bununla idare edelim. Gerçi de bu da az değil ama olsundu
ben rahatsız olmam böyle şeylerden :D hatta bunlardan rahatsız olan insanlardan rahatsız olurum sadece. izleyeceğim tayvan yapımı history serisini. tayvanlılar böyle şeyler yapabiliyor mu ya şaşırdım. bildiğim sadece çip ürettikleri ve soydaşları çinlilere karşı amerikalıların elini güçlendirmesiydi
Hahaha Çin’de bu sektörde devlet yasağı var. Bu yüzden zaten yayımlanmıyor BL dizileri, olsa da sansürlü falan oluyor. Genelde Bromance tarzı (yani sadece bakışmaların ufak ufak etkileşimlerin olduğu bir tür diyebiliriz) O da sarmıyor anacım. Aşk istiyorum aşk, şehvet istiyorum, kiss istiyorum.
Tayvan’da Çin’den bağımsız olarak bu sektörde geliştirdi kendini. Canım Tayvanım. Zaten
1. Tayland
2. Tayvan
3. Kore (Ki Kore homofobik yoğunlukta olan bir ülke olmasına rağmen, tabuları yavaş yavaş yıkıyor.)
şu an çok meşhur bir dizisi var “Semantic Error” adında. Genelde 15-20 dk falan oluyor Kore dizileri. Sebebine de halka yavaşça aşılandığı için denilebilir. Daha anlatırım istersen seve seve inan bana 😂
bromance olayını ben kanka gibi düşünüyordum hiç bu açıdan bakmamıştım :D çok ilginç birisin lonelygirl.
ben dinlerim öğretici oluyor çünkü. artık gençlerle sohbet ederken söyledikleri kelimelerin yarısının bende bir karşılığı yok. ya da şöyle söyleyim artık her duruma yeni bir kelime üretiliyor zaten cinsiyet konusuna girmiyorum herkes yeni bir cinsiyet türetiyor falan. çok kopuğum anlayacağın.
bu konuda birde ben insanların tercihlerine karışılmasına karşıyım ama o insanların da tercihlerini gözümüze sokmasına da karşıyım bu sebeplerden zaten netflix falan da izlemiyorum artık
Haklısın, devir değiştikçe insanlar, bakış açıları, benlikleri her şey bir bir değişiyor. Herkes kendi köşesinde, saygıyla yaşadığı takdirde gerçekten kimin ne olduğu beni ilgilendirmez, benim ne olduğumun kimseyi ilgilendirmediği gibi.
ben senin ne olduğunu merak ediyorum açıkcası :D
tarihi filmleri ve belgeselleri çok severim ben de. boyxboy yok ama hep boys var tarihte savaşlarda da
Tarihi ben de severim. İnsanın az da olsa tarihini bilmesi gerekiyor kesinlikle.
anime falan seyrediyor musun
Evet. AOT’u bitirdim şimdi de Demon Slayer’a başladım ksaldjoask her telden var bende.
ben de çizgi film demedim anime dedim dikkat ettiysen yani konuya hakimim :D
Hahahshjajzks cidden hiç mi merak edip izlemedin hahaha Efsaneler efsanesi Death note ya da Jujutsu Kaisen falan meşhur baya bunlar
death note biraz biliyorum da benim hellsing ilgimi çekmişti başlayacaktım lakin araya depresyon ve tonlarca iş girdi izleyemedim :D ama arada arkadaşlarım böyle aksiyonlu cool videolar atıyor onlara bakıyorum. bence bunlar da sayılır lonelygirl
https://www.youtube.com/watch?v=7dHNRBhFC4A
Ay çok mükemmel. Baya ritme kapılarak izledim. Harika bir edit yalnız
şarkı da çok güzel, birde ayakkabı sahnesi benim çok hoşuma gidiyor :D elimde benzer videolar var da youtube da yüklü bakarım varsa atarım sana
Olur seve seve izlerim. Ay şu an bl izliyorum eridiiiiim bittiiiiim Alllahıııım
ders verdiğim öğrencilerden beni animeye benzetenler oluyor biliyor musun hatta fotoğraflarıma anime zımbırtıları çizip bana atıyorlar :D
Çok şanslısın sevilmek için +1 neden daha ^^
açıkcası çok şanslı bir insanımdır ama bunu şanstan sayamayacağım :D
Öğretmen misiniz?
yok tasarımcıyım da öğretmenlikte yapıyorum.
peki ya böyle videolara ne dersin? animasyon değil gerçek versiyonları :D
https://www.youtube.com/watch?v=qB4sF80EL_8
Savaşı seviyorsunuz galiba
çok hemde. aslında bedenin ve zekanın sınırlarını zorlamayı ve bunları kombine şekilde kullanıp üstünlük kurmak hoşuma gidiyor
Bana ilginç diyene de bakın
bunu herkes ister ama, sadece bazı insanlar daha çok
Yalnız sen benden de ilginçsin haberin olsun ahahaha
kendi halinde bir insanım ama teşekkür ederim :D
İnsanın en iyi dostu kendi benliğidir bence. Çok kişi tanıdım şimdi bir elin parmağını geçmiyor hayatımdaki insanlar.
daha az insan demek insan başına ayırabileceğin kaynak miktarının artması demektir. bence gayet mantıklı az olması. sen çalışıyor musun?
Hayır maalesef :/ atanamadım
aa öğretmen misin, umarım çözersin bu durumu. gençlerin cidden klavuza ihtiyacı var
BL dalı olsa profesör olabilirdim hahah
gender studies var istersen :D mavi saçlı ve minimum 100+ piercingli ablalarımız erkeğin sadece erkek olduğunu ama kadının hem kadın hem erkek hem de daha fazlası olduğunu falan anlatıyor çok komik
Gic yuzugu
Lucifer
O bl değil ama gay çift var mıydı orada ya
Korece mi
Hiç fark etmez