
Oscar ödülü seçimlerinde tarafsızlık konusunda başarılı buluyor musunuz? Yoksa hakettiğini düşündüğünüz bir çok yapımın hakkını alamadığını ve bu yüzden başarısız olduklarını mı düşünüyorsunuz? Neden?

Oscar ödülü seçimlerinde tarafsızlık konusunda başarılı buluyor musunuz? Yoksa hakettiğini düşündüğünüz bir çok yapımın hakkını alamadığını ve bu yüzden başarısız olduklarını mı düşünüyorsunuz? Neden?
Tarafsız değil, tabii ki taraflılar...
Cevap
2Cevap
Çoğu zaman izlediğimde hakkettiğini düşündüğüm dizilerin veya filmlerin ödül almaması şaşırtmıştır
Her zaman değil ama yine ödül alanlar iyi oyuncular.
Hak eden her zaman hak ettiği yere gelemiyor maalesef
Hiçbir seçim tarafsız olamaz
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar