Selam KS ahalisi! Bazıları vurdulu kırdılı filmleri severken; bazıları da filmlerde senaryo icabı da olsa şiddet içerikli filmleri izlemeyi sevmez. Siz hangi taraftasınız?

Selam KS ahalisi! Bazıları vurdulu kırdılı filmleri severken; bazıları da filmlerde senaryo icabı da olsa şiddet içerikli filmleri izlemeyi sevmez. Siz hangi taraftasınız?

Kan , vahşet ve şiddetin çok olduğu fimleri pek izleyemem, etkilemiyorum sanirim yüreğim almıyor. Istisnasi "Baskın " filmiydi bu filmi sevmiştim.
Baskın https://g.co/kgs/ck7MPk
Bu film mi?
Evet buydu. 2. si de vardı herhalde. Ya da benzer filmi miydi emin değilim ancak onu izlememiştim.
Tamam, teşekkürler 🙏
Rica ederim.
Fazlasıyla. Aksiyonu, gerilimi bol filmler izlerim hep. Aksi filmleri çok sıkıcı buluyorum. Tarzım daha çok hareketlilik vadeden filmler arıyor.
Korku kan şiddet cinayet olursa evet
Cevap
4Cevap
Evet iyi oluyor bu tarz filmler
Önceden, yani genç iken Jackie Chan'in filmlerini çok severdim, dövüş sahneleri falan hoşuma giderdi ama artık pek sevemiyorum.
Yaşlandık tabi, yaş 30 yol bitiyor 😅
Aa siz daha delikanlısınız 😄
O benim için geçerli bir şey. 😅
Yok yok daha var ayağınızın çukura girmesi için, hissediyorum 😄
Jackie Chan filmlerini severim e bizimde Tarkanımız vardi tabiki 😂
Evet, özellikle Tarkan Viking Kanı filminde ahtapotla denizde güreşiyordu.. Mükemmel filmlerdi. 😃😃
Kabusum olan film travma sebebi😂
Hahah niye be? Ahtapot çok amatörce yapılmıştı yoksa mis gibi filmdi 😂😂
E onu ilk izledigimde cocuktum hala denk gelse bir ürperirim😂
Evet mesela Tarkan ahtapotun kafasına bıçağı vuruyor ama içi boş nevresime vurur gibi hava fıslıyor sadece. 🤣🤣
😂😂 eski jönler filmler simdiki teknolojide olsa ne hos olurdu
Dmi aynı şeyi düşünüyordum az önce.. 🙂🙂✌️
😃
Hiç çekmez
Abim izlerdi bunları, salonu terk ederdim ben
Çok severim. Pat küt Allah ne verdiyse :D
Eğer sinematografi iyiyse izlenir yoksa boşa gürültü
Aksiyon ve adrenalin hayata vazgeçilmez olanlarıdır benim için...
Şahsen pek ilgimi çeken film tarzları değil, aksiyonu severim de bu tarzını değil
Böyle olması gerekiyordu usta.🙂
Zeynep'in kendine gelip, silkelenip özüne dönmesi şarttı artık.
Şiddet içeren şeylere bayılıyorum
Severim.
Pek ilgimi çekmiyor.
Asla
Evet genelde
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?