Merhaba KScanlar! Koskoca 15 yıl bir diziye bakmak ve bitmesin diye taglara, dmlere asılan fanlardan biri olarak.
Supernatural oyuncuları Winchester kardeşlerin Jensen Ackles Jared Padalecci'nin hiç bir yapımı tutmasın da yine Supernatural muhtaç olsunlar diye dua ediyorum beddua gibi olsada. 🤪
Bu Ekim ayında onlarsız olsa da The Winchester çıkacak ama hiç istemiyorum ben onalrı istiyorum bananeeeee
SPN severler olarak siz de böyle düşünüyor musunuz?
abi acuna bile dm attım Supernatural satın al diye cevap bile vermedi gıcık.
Evet bende hep bunu diyorum arada açıp Jared röportajına bakıyorum Sam özlemini gideriyorum ama bir yere kadar çok özlüyorum en iyi ikili Dean hoppası da özlendi tâbi
Ya abi yaşları genç daha sırf eski sezonlardan yaratıkları geri getirseler bişe izlenir çünkü çok tutulan bir diziydi eşi benzeri yoktu. olsaydı 15 sene gitmezdi. İlk 5 sezon mükemmeldi sonraları bozsalarda asla vazgeçmedi sevenleri.
devam etse 20 yıl bile izlenirdi. arka sokaklar tek bir ülkede 16 17 yıldır devam ediyorken.
Tüm dünyada izlenen bir yapımın izlenmemesi mümkün değildi.
orası öyle ama adamlar mesleği bırakmıyor ki bu bitti diye başka dizilerde oynuyorlar. böyle çelişkiye ne gerek var zaten dizi izleniyordu reyting sıkıntısı da yoktu. bile bile tutulan bir şey bırakılır mı? hadi git film çek sıkıntı olmaz da başka dizi ve diziler için tutulan bir şey bitmesi
Ana Sayfa > Diziler & Filmler > Sorular > Siz de benim gibi Jensen ve Jared'in yaptıkları hiç bir iş tutmasın SPN'ye tekrar başlasınlar diyenlerden misiniz?