
Kafede oturmuştuk, TV'de Recep İvedik 2 açıktı. Ben de izlerken bu sushili sahnede kahkaha attım. Sevgilim de kafede rezil olduk, eğitimsiz kanka musun sen dedi. Ne yaptım ki ben :(

Kafede oturmuştuk, TV'de Recep İvedik 2 açıktı. Ben de izlerken bu sushili sahnede kahkaha attım. Sevgilim de kafede rezil olduk, eğitimsiz kanka musun sen dedi. Ne yaptım ki ben :(
Sana komik gelmiştir gülmüşsündür kime ne? Komik bulduğun şeylerin eğitim seviyesiyle alakası yok. İstediğin yerde istediğin gibi gülebilirsin. Çünkü gülmek herkese çok yakışıyor :))
Bol gülücüklü günler dilerim...
Bu sevgililikte ilk baştan böyle kararlaştırılıyor mu ya ona gül buna gülme diye. Liste falan mı hazırlanıyor?
Ben de gülüyorum nolmuş. Hatta bazen saçma şeylere gülesim geliyor açıyorum Instagram fenomenlerini. Gereksiz yere gülüyorum. Nooollmuş yani kültürsüz müyüm?
Cevap
46Cevap
Ben bu tarz insanların mizahını sevmiyorum.
Sanırsın İstanbul bienalinde 7. sanatın uluslararası başyapıt örneği olacak film! Kardeşim konu belli kategori belli adı üstünde “Komedi” tabii ki gülmen hoşuna gitmesi normal zaten doğal olan da bu.
Senelerce TV de fasülye yiyip osurarak uçan süper kahraman parodisi izledi bu millet “Gazman” Recep İvedik Reyting için yapılmış komedi dalında piyasa filmidir. İrite edici sahneler olsa da genel olarak eğlenceli bir filmdir…
Recep ivedik türkiyede en çok gişe hasılata yapan filmdir 2. Gişe hasılatı yapan yine recep ivedik filmidir tecep ivedik komedi türünde ve gişe hasılatı yapmış bir film olduğundan gülmek gayet normaldir
Bu filmin b gibi olduğu gerçeğini değişmiyor.
Tabi efendim
Normal bir durum bu, seni dışlamış, pisikolojik şiddet bu ayrıl derim. 😏 İyi insanlar da var unutma. Mutluluğunla mutlu, üzüntünle hüzünlü olan erkekleri tercih et derim. Hak edene hak ettiği kadar değer ver. İyi günler.
Seni mutlu eden bir ana öyle tepki vermesi onu hödük yapar. Kendisi eğitimsiz ki, yanındakinin mutluluğu ile mutlu olmayı bilmeyen bir narsist.
Ben olsaydım o sevgilinin ağzına iki tane çakmıştım bile.
ne alaka? komiğine gelmiştir gülmüşsündür yok işte izleyen vizyonsuz, eğitimsiz falan filan beğenmiyorsan gül geç dostum niye bu kadar kasıyorsun?
Ağzına ikitane çakıp eğitimini göstermek
Kendini bir halt sanıyor olabilir. Herkesin mizah anlayışı farkli. Adamı sevmiyorsa o filme girmeseydi seninle.
Allah onun belasını vermeye şsöxlsşwös kendisi sanırsın bill gates
Bu kişiden kişiye değişir. Bende bazen herkesin güldüğü seye gülmüyorum ama oyle an oluyor ki kendimi durduramiyorum. Gayet normal bi durum
sevgilinin içerisinde gizlediği bir recep ivedik var derinlerde belli.
Ya ama gerçekten şu adamda gülecek ne buluyorsunuz zeka seviyesi düşük esprimsi şeyler küfürle harmanlanıp sofranıza konulunca yemesi daha mı güzel oluyor
Gülünecek daha komik bir şeyi varsa göstersin de ona gülün.. keyifli günler..
Hayır kötü değil, sevgilin hödüğün teki başka açıklaması yok.
Verdiği tepki en az Recep İvedik kadar iğrenç ama Recep İvedik'i seven birini sevemezdim. Mizah anlayışımız çok başka der soğurdum direkt.
Kanki yani bravo bula bula o hanzoyu mu buldun cidden boş ver sal gitsin hsyatina boyle mudahale eden guldugun seye dahi karısan aşagılamaya calisan insanlardan uzak dur
senin sevgilin ne kadar elit bir insanmış vaybe bı sahneye güldün diye egitimsizmi oldunuz böyle birisi kendini kasicam diye sana laf atsalar karismaz bile
Saçmalamış, komik bir sahneye gülmenden daha normal ne olabilir? Ayrıca sevgilin senle olmaktan, senleyken yaptığı şeylerden utanıyorsa ondan uzak dur.
Hayırdır İngiltere premsiyle mi beraberim de
O an canın gülmek istemiş gulmussun. Recep ivedigi sevmem ayrı konu. Ama yanında kendin olamadığın insanı hayatına sokma derim mutsuz olursun..
Asıl eğitimsizlik insanları empatisiz olarak eleştirmekten gelir
Halt etmiş bence kendisine de bol kahkahalı bir bye bye de eğitimli şoparın bununla hayat geçmez afakanlar basar 😏😉
Sevgilinizi sepetleyiniz. Zira sepetlemezseniz başka gülüşleriniz için cehaletle suçlanmaya devam edecek ve en sonunda siz sepetleneceksinizdir.
tamamen sürü psikolojisi sosyal medyada bunu nasıl izlerler diye linclediler herkes bu izlenir mi kromusunuz siz demeye başladı oysaki gişe rekorlari kıran bir film
Bana hitap etmiyor oturup tüm filmi izlemem ama bazı sahneleri komik ve gülünür yani böyle kasıntı insanlar yoruyor
Sevgilinin ağzına vurmak istedim. Recep İvedik serisinde gayet komik sahneler var bu arada...
Cem Yılmaz'ın o saçma canım stand up'larından komik mk
O sinemada çıkan stand upuna gittik 40 kişi falan vardı 6-7 kişi ne dese gülüyor gerisi hiç gülmedi.
Hadi oradan. Recep İvedik gelmiş geçmiş en komik yapımdır 🙂
İstediğim şeye gülerim kimsede diyemez neden güldün diye. Eğitimle de hiçbir ilgisi yok komik olan şeye gülünür napican recep ivedik filminde aglicanmi.
Bence böyle bir insan seni ileride mutsuz eder.
Aklında bulunsun.
Siz farklı dünyaların insanı olmalısınız. Ben olsam o kasıntıya yol veririm
komedinin de suyunu cilkini cikardilar artik kufurle kahkahayla komedi
vay be iki sevgili kafede otururken recep ivedik izliyor
Senın sevgilinde sanat anlayışı ve sanata saygısı yok
Recep İvedik Türkiye de yapılmış en komik filmler arasın da yarışır. Hatta dünya da yarışı 7 yide sabırsızlıkla. bekliyorum. Senin sevgilin bosun teki
O tiplemeye gülünmezde, o adamlada yaşanmaz ama söyleyim.
Mizah seviyesi daha yüksek biriyle birlikte olman gerekir. Sevgilin seni haketmiyor
Sanane ya**ağım sana mı sorucam neye gülüp gülmeyeceğim şimdi ikile burdan derdim net
rezillik değil bence komedidir tabi insan güler yani izlerken
Amaan. İstediğim şeye gülerim deyip kalkıp gitseydin.
Şsidlsşsmd şu lafa çok uyuz oluyorum ne alaka ap. talın tekiymiş kusura bakma sevgilin ma. ll
Renkler ve zevkler tartışılmaz 😃
Valla ven akademisyenim surekli gulerim.. kendinebgüveni olmayan insanların kompleksleri
Yoo bence de komik xD
Egitimliler fuzyon patlamasina guler tımammı bu kadar cahal olmayin canim bi uranyum diger uranyuma ne demis falan filan iste
hiç bir şey yapmamışsın her insan komik olan birşeye güler bunun yeride yoktur takma kafaya ama böyle biryle devam etmeni tavsiye etmem
Sana komik gelmişse sorun yok, ama sevgilim de hakklı. Mizah seviyyesi insanın seviyyesinden asılıdır
Kim neye gülerse gülsün kime ne
ya boş ver sen kendi hayatına kim ne derse desin
Katıla katıla gülüyorum ben :)
Eğitimle alakası yok kankan manitan ya da herkimse işte kendine Gülsün
Bu hayatta bazı şeyler güldürebiliyorsa hala içinde bi umut var demektir..
Sevgilin vizyonsuz o sahneye gulunmez mi
o kadar elit bi cafe olsa TV de recep oynamaz.
:D
Ay aman cidden böyle insanlar da var
Sevgilin metroseksüel mi sjdk
Recep'e de gülmezsin ya
belkide kahkaha atmana demistir
O Cool biri böyle şeylere gülmez ondandır
Saçmalığa bak soğuma sebebi
benim o sahnede midem bulanmisti
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?