
Bu ara belgesele fazla taktım. Sizde de ara ara oluyor mu bu durum? 😬

Bu ara belgesele fazla taktım. Sizde de ara ara oluyor mu bu durum? 😬
Ben çok severim belgesel izlemeyi. egitici oldugunu da dusunuyorum. Mesela bir ara penguenlere sarmıştım. Bebegi ölen penguen çiftlwr diğer penguenlerin bebeklerini çalıyordu çok ilginc gelmisti
Belgeselleri her zaman severek izlerim. Hatta benim garip bir huyum vardır. Yemek yerken illa TV açık olacak, orada birşeyler seyredeceğim. Öyle zamanlarda açıp belgesel kanallarını seyrederim. Hem bilmediğim şeyler öğrenip, bilmediğim insanlara ve bilmediğim dünyalara konuk oluyorum hem de vaktimi daha faydalı bir şekilde değerlendirmiş oluyorum..
Cevap
20Cevap
Evet severim
Bana göre bir insanın kendini yapacağı en büyük iyiliklerden birisidir.
#selamgençlik 🍀🍀
Eğitici katkılarının yanısıra belgesel izlerken strese de faydalı oluyor, özellikle bazı insanlardan mental olarak arınmak için birebir..🍀🍀🧚🧚
#tubasueda 🍀🍀
Eğitici ve ya değil çok severim izlemeyi
Mesleki anlamda da biçoğu elimden geçmiştir, yayına ben hazırladım
Eğitici elbette ama ben sevemedim bir türlü. Küçükken bile daha ilgiliydim belgesele. Şu an oturup 5 dakika bile izleyemem.
Eğitici değilde büyük kedilerin thompson ceylanlarının ekmeksiz kemiklerini sıyırma ve avlama kısımları güzel
Netflix belgeselleri ve biyografi filmleri çok güzel. Instagram keşfet kısmımda bu ara orca ve köpek balıkları var onlara merak saldım
Ben de bir ara aslan belgesellerini aşırı izliyordum babamla. Çok hoşuma gidiyordu. Denk gelirsem izlerim tabi. Egiticilik değil ama keyif veriyor.
Severim ama eğitici olduğunu sanmıyorum. Afrika'da sevişen maymunun ne zaman üremeye başladığı bilgisi hayati önem taşımıyor.
Boş yapma Ahmet. Kıza yaranmak için boş yapma.
Kendi fikrimi yazdım. Soruyu yanıtladım.
Senin ananla konuşur ikna eder sonra seni aldırırım Ahmet. Boş yapma. S. git yorumumdan.
Belgesel severim. Çok da izlerim. Ama her belgeselin de eğitici olduğunu düşünmüyorum.
Burak belgeseli hani iç guveyi olacaktım planmı degisti
Evet belgeseller eğitici, öğreticidir. Bilgi aktarımı var. 😂
Babam açıp izletmek zorunda bırakmasa, izlemem.
Ben çok sever severek izler aynı zamanda ögrenmiş olurum ...
Tabiki, her bir belgeselin kendine özgü öğretici tarafı var…
İzlemeyi severim ama her belgeselde eğitici değil yani
Belgeseller eğitici değil de öğreticidir. 😊
Belgesel çok severim ve sürekli herhangi bir konuda belgesel izlerim.
Özellikle Yılan belgesellerini çok eğitici bulurum.
Vaktim olursa izlerim serengeti ailesini..
Ya denizile uzay ile ilgili belgeseller iyi eğitici ama hayvan belgeselleri hiç egitici değil
ortaokuldan beri izliyordum çoğu hayvan hakkında bilgiliyim
Evet genel kültürü arttırıyor. Çok severim.
Ooo
Kültürlü garı 😝
Ne tür belgeselleri izliyorsun?
Yırtıcı hayvanları severim
Valla sarıyo bana 😃
Aslan belgeseli seviyorum çok güzel çiftleşiyorlar
Evet her yemek masasında vazgeçilmezimiz
İzlemeyi severim bazıları eğitici oluyor evet
Aa zabu mafu
Ben eğitici bulmuyorum.
Çok severim
eğitici tabi
Eveett
Bilmem beni sariyor
Bayılırımmm evett 😍
Bence egitici
Bende aynııı
sinek ısırdı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?