
Ah, Negan reisi ne hale getirdiler!
Baba olacak, iyilik meleği olacak.😔
Kötü karakter için izliyordum, diziden soğuttular.😒
TWD kendine gel.😤

Ah, Negan reisi ne hale getirdiler!
Baba olacak, iyilik meleği olacak.😔
Kötü karakter için izliyordum, diziden soğuttular.😒
TWD kendine gel.😤
Şöyleki bir film veyada dizideki kötü karkter iyi ve baş karekterin parlaticisidir ama şöyleki iyi karekter aslında iyi değildir iki yüzlüdür bir insan asla tamamen iyi olamaz ahlâkı kurallarda iyi karekter birde akışına izin vermiş iyi karekter hangisi birinin ölmesine izin vermek mesela ölen kişi çok iyi bir insan yaşarsa bir çok hayat kurtarır ama ölürse bir araba dolusu insan ölebilir bir çoğu çocuklu insanlar ahlaki olarak gözünün önünde ölen birini kurtarmalsn ama onu kurtaracam diye baya kişi ölebilir kurtarsan o seni benim kahramanım diyecek fakat tüm ülke onca insanın ölümüne izin verdin diye kötü ilan edecek kısaca iyi karekter yoktur iyi maske vardır
Çoğu dizi filmde nedense kötü karakterleri daha çok seviyorum, daha sempatik geliyor. Sanırım başrollerin fazlaca mızmız, iyilik timsali görüntü vermelerinden. Çok çok nadir kötü karakter sevmediğim dizi/film oldu.
Rick gitti ya kına yakmıştım. Dmkd
Başınız sağolsun 😄
İyi ki diyelim
He tamam 😅
Filmi gerçek anlamda sırtlayan ve sevdiren kesinlikle kötü karakterdir.
Bu tartışmasız böyledir. Azıcık bir zihinsel tartma ile bu apaçık belli olur,
inanmayan denesin ve görsün 😊
Bayramın mübarek olsun başkan..
Sağolasın, bayramın mübarek olsun. Allah kabul etsin.😊
Bir dizinin ya da filmin iyi olması kötü karaktere göredir. biz dizi kötü karakteri kadar iyidir. Joker gibi kötü karakterler ilgimi daha çok çekiyor
Cevap
2Cevap
Sevdiğim bir karakteri öldürdükleri zaman boğasım geliyor onları😒
Ah, hayallerimi yıktın.
Niçün🤔
Kötü karakter sev 😔
Fazla kişisellestiriyorum😂 Uni zamanlarında Barda filmini izlemistim o gün bugündür Nejat İşler'i sevmiyorum asjsjsj
Ah, Ercüment Çözer kırmızı çizgim.😕
Havalı, ciddi, saygılı psikopat 😂
Shsjj tanıdık geldi mi?
Kim olabilir asjs
😅 Kötü karakter seven biri işte sje
Aaa inanmam sjsjsj
Ah, seni kandırmak ne kadar zor.😒
Halbuki ben çok safımdır asjsj
Hiç sanmıyorum 😅
Aaa inanmıyor 😁
Sus, söyleme...
İnanırım🤫
Haklısın dedigime bende inanmadım zaten asjsja
Övgülerimle😂
😎
Hepsinden nefret ediyorum. Özellikle sevdiğim karakterlerin ölümüne sebep olan her bir kötü karakter için saydırıyorum..
Bence kötü katekterler diziyi taşıyan karekterlerdir o yüzden çok değerliler bencen
Kötü karakter iyi değilse dizi beş para etmez.
Aynen öyle en efsane filmler kötü karekterin performansıyla yükselen filmlerdir her zaman
Çok önemli bence kötü karakterler dizi/filmlerin yapı taşı
koreli çocuğu öldürdü negan
Genelde kötüleri daha çok seviyorum
Olmazsa olmaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?