İnsanlar anime izlemeyi neden eziklik olarak görür?

anime izlemeyi seviyorum geçen kafede yaşadım bu olayı arkadaşımın yakını da anime izliyormuş sohbet etmeye başladık 4-5 dakika sonra bize bir soru yöneldi gerçekten anime izliyor musunuz diye :/ neden insanlar bu kadar önyargılı veya küçük görüyorlar izliyorum ya seviyorum hoşuma gidiyor sanki cosplay yapıyorum sanki taklit yapıyorum düzgünce film dizi izler gibi boş olduğum vakitlerde izliyorum...

İnsanlar anime izlemeyi neden eziklik olarak görür?
Cevapla