22 yıl önce aramızdan ayrılan büyük usta Kemal Sunal'ı rahmetle anıyorum..
Not: "Deli Deli Küpeli" en sevdiğim filmidir.

22 yıl önce aramızdan ayrılan büyük usta Kemal Sunal'ı rahmetle anıyorum..
Not: "Deli Deli Küpeli" en sevdiğim filmidir.

Selamlar,
Ah benim gözümün bebeğim Kemal abi. İnsan onu görünce direkt olarak gülmeye başlıyor. Özellikle benim kuşağım onunda değerini çok daha iyi anlıyor. Benim favori filmlerim şu şekilde.
Kemal Sunal'ı kim sevmez ve bilmez ki Rabbim mekanını cennet eylesin inşallah. çok seviyorum her filmini ayrı ayrı. süt kardeşler, canım, hababam sınıfı, deli deli küpeli, Davaro vs daha sayamadığım bir çok filmi...😊 hatırlıyorum da çocuk'ken babama onu çok sevdiğimi ve bir gün beni onunla tanıştırmaya götürmesini istemiştim Babam'sa onun rahmetli olduğunu söylemişti nasıl da ağlamıştım öyldüyse filmleri nasıl olur da çıkar diye 😌 çocuk aklı işte rabbim rahmet eylesin inşallah.
Bu adamın filmlerinin kimi gerçekten çok kötü, kimileri çok çok iyi. Natuk Baytan ile çektiği filmler olmasa bence o kadar da iz bırakamazdı.
En iyi filmi de tartışmasız Kibar Feyzo'dur. Zaten Kibar Feyzo komple Türk sinemasının yüz aklarından biridir.
O kadar çok filmi var ki hangi birini saysam bilemedim, birine iyi desem diğer filmlerine haksızlık olur. Deli deli küpeli, canım, Üç Kağıtçı ve Kapıcıların Kralı en başta sayabileceğim sevdiğim filmleridir.
Cevap
59Cevap
Çöpçüler kralı
Mekanı Cennet olsun. Hacı, hoca takımını sıkça hicvettigi, ikiyüzlü, sahtekâr taraflarını ortaya döktüğü için, dinci yobaz kesim, rahmetliyi hiç sevmezdi. Kemal Sunal tam bir dürüst, halk insanıydı.
Onun filmlerini rahmetli annem çok severek izlerdi, ben izledim, çocuğum izledi ve eminim ki torunlarımız da izleyecekler.
Dünyada eserleriyle bunca kuşağa, bu kadar geniş halk kesimine hitap edebilen kaç tane oyuncu var? Ben bir tanesini bile dayanan.
Büyüksün Kemal Sunal. ❤️
Sakar Şakir , Çöpçüler kralı, Sosyete şaban, hepsini defalarca izledik unutulmayacaklar
Türkiye'nin en çok sevilen aktörlerinden ne tesadüf yakınlarda da Cüneyt Arkın vefat etti, tüm Türkiye'yi güldürdü mekanı cennet olsun. Filmleri her ikisininde anlamlı ve ders vericiydi.
Çöpçüler kralı
Kapıcılar kralı
Bu ikisini çok severek izledim
Ruhu şad olsun inşallah 💖
İki üç tanesi hariç diğerleri.
En çok sevdiklerim, Öğretmen, Koltuk Belası, Zübük, Kiracı, Delideli Küpeli, Kibar Feyzo, Kapıcılar Kralı ve Bekçiler Kralı.
Hepsi de toplumsal olayları çok güzel anlatıyor.
Süt kardeşler (gulyabani)
Bir filmi izlemem için, sadece onun oynaması yeterli olan aktörler arasında 1. sıradadır benim için. Ruhu şad olsun.
çok var seçemiyorum ama birkaç tane sıralayabilirim ;
atla gel şaban , şabaniye , en büyük şaban, orta direk şaban, 7 bela hüsnü , sosyete şaban ve süt kardeşler
Her filmi ayrı güzel. Çöpçüler kralı en sevdiğim
Hepsini severdim ama garip filmi de hem güldürüp hem ağlatan filmlerindendi onun gibi trajikomik filmleri var kiracı kılıbık vs. onlar da güzeldi..
-Kovirmisin ağam
-kovmirim ula kovmirim😂
Şaka bi yana içinde Kemal sunal olması bi filmin güzel olması için yeterli bence
parka giecekmiş iki gözümün çiçegi :D ALLAH rahmet eylesin.. hepsi birbirinden güzel filmlerinin hepsinin keyfi ayrı :D
"Şabaniye " 😃Adile naşitin yavrumm diye sarilmasi.. Komikti , her zaman bizi güldürdü.. Umarım o da yukardan bize gulüyordur 😌
Çok severim mekanı cennet olsun. Birini söylesem öbürünün hatrı kalacak ama yine de büyük efsane Hababam Sınıfı diyorum. 💫
Postacı filmi. Ilkokulda müsamerede bende postacı olmuştum. Kemal sunal gibi yürümüştüm 🤓😀😂
Unutulur mu hiç aynı filmi defalarca izlenir yine de sıkılmaz insan. Yedi bela Hüsnü
Hepsini seviyorum nurlar içinde yatsın mekânı cennet olsun 🤲🤲🤲🤲🤲
Hangi birini sayalım ki? Hepsi birbirinden güzel..
Mekanı cennet olsun.
Çoğu filmi çok iyiydi, hepsini severek bazılarını defalarca izledik. Allah Rahmet Eylesin 💐
Yuz numaralı adam
Sahte kabadayı
Inek saban
Allah rahmet eylesin, mekanı cennet olsun..
Hababam sınıfı..
Mekanı cennet olsun, ben onunla mutlu bir çocukluk geçirdim, şahsen görmüş tanımışlığım var
Hepsi.
O benim canım canımmm.
Allah mekanını cennet eylesin 💜💜💜💜💜🤲🏻🤲🏻🤲🏻
Allah mekanını cennet eylesin🤲🏻
Hababam sınıfı.
Süt kardeşler.
Hanzo.❤️😂
kibar feyzo hem sinema dili hem de alt metni ile bambaşka bir yapım
Gelmiş geçmiş en iyisi , mekanı cennet olsun güzel adam
Nerde oynasa güzel oynardı en sevdiğim yok hepsi birbirinden başarılıydı Allah rahmet eylesin
~korktun dimi?
Namıkta böyle korkacak.
Allah rahmet eylesin
Allah rahmet eylesin. Hababam Sınıfı'nın yeri ayrıdır ben de.
Hababam sınıfı olan tüm filimleri mükemmel. Mekânı cennet olsun..
Allah rahmet eylesin. Hababam Sınıfı güzeldi çoğu güzeldi aslında
Mekanı cennet olsun üstadın.
Her filmini severim ancak Tokatçı filmi ayrı güzel.
Allah rahmet eylesin! Ben Şabaniye filmini severim. Çoğunu izledim.
Büyük üstad senin filmlerin sayesinde hala gülüyoruz kabrin nur mekanın cennet olsun 🙏
kemal sunalın hababam sınıfı filmini severim çok güzel bir film
Hajshhs yani çok sevmem bu herifi. Bazı filmleri güzel ama genel olarak verdiği havayı sevmiyorum
Süt Kardeşler
En sevdiğim ve en eglenceli filmiydi
Bir drama queen olarak en sevdiğim filmi Garip
Kemal sunal Türk sinemasının büyük aktörlerin den Allah rahmet eylesin
Kemal sunal dedinmi film ayırt etmem hepsi birbirinden efsane ve komik Ruhu şad olsun Allah mekanını cennet eylesin
Her filmi birbirinden güzel her oynanışı birbirinden guzeldi. Hayatta tek güldüren adam Allah rahmet eylesin
Kibar Feyzo. Dönemin göç konusuna değinen batılaşmamın köylere yansımasını çok iyi betimleyen bir film.
Her filmini severim Kapıcılar Kralı daha güzeldi Sanki
Hepsi güzel. Çöpçüler kralı ayrı güzel.
Genel olarak hepsini severim
Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun inşallah
Güldüğü her film.
Hababam Sınıfı ve Köyden İndim Şehire
Ölen insana kafa yoracak durumda değilim.
Hababam sınıfı İnek Şaban 😊
Hababam sınıfı
mekanı cennet olsun🖤
Hababam sınıfı harikaydı...
Çöpçüler kralı
Şendul şaban
Burcu’da akrepti
Allah rahmet eylesin
Ben onun her filmini çok seviyorum
Zübük, kibar feyzo
Hepsini severim
bu adam nasıl bu kadar karizmatik olabiliyo
Hababam sinifi davaro tokatci hepsi
Hepsinin tadı bir başka ayır etmek zor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?