
Tüm acılarını bir "peki" kelimesine sığdıran kadın.. Bihter Ziyagil aramızdan ayrılalı tam 12 yıl oldu. Aynı hırs, aynı öfke, aynı heyecanla anıyoruz..

Tüm acılarını bir "peki" kelimesine sığdıran kadın.. Bihter Ziyagil aramızdan ayrılalı tam 12 yıl oldu. Aynı hırs, aynı öfke, aynı heyecanla anıyoruz..
Ben de diyorum 24 Haziran bana bir şeyi hatırlatıyor bir şey vardı ama ne.. buymuş meğer 😂 Her ne kadar yaptığı yanlış olsa da Bihteri çok severdim cesaretli bi kadındı bence ama Behlül şerefsizi onun kadar olamadı mezarında bile Nihal diye ağladı 😒
Behlül yine mi kaçar yaptıda gelmedi şu kadının mezarına bari orada yanlız bırakmasın ah bencil korkak Behlül onu onu bihterini nasıl yanlız bırakırsın ölüm yıldönümünde 😜sahi aklıma ne geldi Behlül yaşıyor mudur?🙄
En iyisi uyumak yarın iş var yine gözler kapanıyor yavaştan 😴🥱 uyumadan önce tüm bihter'lere selam olsun ✋
Bihter'i Bihter yapan Beren Saattir. Harika bir roldü. Beren Saat adeta kariyerinde zirveye oynadı ve birdaha kendisi bile kendisini geçemedi. Tuhaf cidden ama Bihter'i seviyorum.
Hiçbir konuda hak vermesem de sonunda keşke mutlu olsaydı diyorum.
Evet evet yani herkesi üzdüler sonuç olarak. O yüzden psikolojisi bari düzelseydi. Yine de hak etmedi diyememm
Kocasını aldatan ve kocasının yeğenine aşık olan bir karakterdi. Dizi karakteri de olsa sevmem. Yazık oldu Adnan beye.
Cevap
5Cevap
Severdim
Rahmetli in arkasından konuşmak gibi olmasın ama çok huysuzdu Behlül Behlül diye kafayı yedi mankafa
Taş gibi kızsın erkek kıtlığı mi var git başka kişilerle sağlıklı ilişkiler kur
Ben olsaydım Adnan tekesinden vazgeçerdim Behlülu de istemezdim Behlül hep bihteri kullandı çünkü
Mezarında bile nihali andı eşek seni seviyorum bile diyemedi dana kafa Behlül...
Şunu bırakalım o zaman...
Çok severdim kendisini. Annesini almasın diye babası yaşındaki adamla evlenip sonra onun genç yeğenine tutulan sonunda da kendini kurşunlayan kadın😂
Kadın gibi kadın :D
Ya ya aynen 😂
Fatmagülün suçu yok biz onu bihter sandık😂😂
Bence en guzel oynadigi dizi Fatmagülun suçu yok dizisiydi cok gercekciydi🥲
En sevdigim dizilerdennn. Bihteri cok seviyordum. En sevmedigim karakterler ise mizmiz nihal, sinsi besir, aglak matmazel, porsuk cemile 🙄
İzlemezdim ama ölüm sahnesi cidden üzmüştü. ve onu anlıyorum çok kınadığım için ruh halini anlayacağım şeyler yaşadım
Kesinlikle
Ne ara 12 yıl oldu 😳
Ben bu dizide Zerrin Tekindor'u seviyordum.
Bu kadını oynadığı her rolde sevdim nedense 🖤🖤
Sevmiyorum çok donuktu, ayrıca sevmeme nedenlerimden biri de Behlüle yalvarmasıydı. Her Behlüle boyun eymesinde kafasını koparasım gelirdi.
Ahh bihter değdi mi behlül için o değil vurumla sahnesinden sonra ne oldu hep merak etmisimdir
Behlül nasıl cikti o odadan bihter vurulduktan sonra ne yapti falan hepsi muamma 😀
Helva kavurdum arkasından o kadar severdim kendisini😂
Beren saatin bihter rolü yerine annesinin rolünü oynamak istemesi ve Bihter değilim istemedim demesi
Çok severdim. İdolum, favorim. En çekici en güzel kadın karakter bence.
Her sahnesini geçtim de intihar ettiği sahnede gerçekten tüm Türkiye'yi sarsmıştı.
Beni beni bihterini ahdhf çok sevmem açıkcası. 😅
Ah Bihter mahvettin kendini aşkom seni hiçbir zaman unutmayacağız huzur içinde uyu
Rahmetli sarı ç*yan Behlül'e kanmayaydı, severdim belki ya da Adnan ile evlenmeseydi...
Daha bugün rahmetlinin Muhteşem Yüzyıl Kösem dizisini izledim Kösem de olduğu gibi Bihter i sevemiyorum
Hem kocasını aldatıyor hem aşk kadını Bu nasıl bir çelişki?
Haksız mıyım ama
Teşekkürler efendim
Hahah ne Bihtermiş arkadaş bir türlü unutulmadı gitti 😅 Ne diyelim Behlül kaçar
Bildigim kadariyla bu kadin yasli erkekle parasi icin evlenip daha sonra onu aldatiyor. Gercek hayattan biri olsaydi yerden yere vurulurdu dizi olunca ne degisiyor😄
Bihterin intihar etmeden önce depresyona girdiği bölümler her şeyi açıklıyor. Açıp açıp izlerim. Çok güçlü bir kadın.
Sitenin en iyi soruları kimde, diye bir yarışma olsa oyumu senden yana kullanırdım. 😂
Doğruyu söylemek gerekirse sevmiyordum evet aşıktı ama eşine değil eşinin yeğenine. Söz konusu aldatma an hiçbir şeyi , hickimseyi sevmem
Aldatma olan *
Benim içimde de gizli gizli bir bihter var Bir gün peki jsjxjxjxj diyecem az kaldı
Severdim hem de nasıl fakat bir Ferhunde değildi.
Bu kizi hic sevmedim yaa
Başka bir bedende bizlerle birlikte yaşıyor..
Ciğerimiz soldu ya ah Bihter Ziyagil 💔
O kalbi kırık kızların devrik kraliçesi💔
Ah drama queen severdik tabi
Çok şeker kadındı ama huyu 😖😖
Unutmuşum tüh geçti artık
Hic sevmezdim
Çok severdik shshs
Hiç üzülmedim, sevmezdim k@sari
Kalbine sıktı bir seyefsiz için
Karamelek dururken bunu neden seveyim ki
Evet Bihter’i severdim
Daha bugün beraberdik
Uyuz kadın ne sevicem itici varlık
Evet, severdim: İdolüm🤣
Hiç sevmezdim
Hiç izlemedim ki :)
Diziyi hiç izlemedim 😂
Severdik Rahmetliyi ;)
Aynı şeyleri yaşadım ve bihteri çok seviyorum 😭
Çok geçmiş ola
Evet
Sevmezdim
Ah Bihter...
severdm
Sevmezdimm
Güzel oyuncu
Nefret ederdim
Banane
Severdik
Sevmem
oldukça üzgünüzz...
Sevmezdim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?