
Hadi bakalım , izleyelim diyeceğim de şehir adları bile aynı... Farklı şeyler olur umarım.

Hadi bakalım , izleyelim diyeceğim de şehir adları bile aynı... Farklı şeyler olur umarım.
Sonradan sevmemiştim, bunu izlemem büyük ihtimalle aynı konuda ilerleyen yapımları sevmiyorum. Daha farklı şeyler olmalı, bol aksiyon olmalı filan.😂
öyle ama ya :) isimler bile aynı
Belki izlerim ama umarım olaylar da aynı olmaz ya epey tuhaf olur. Orijinalinin yerine geçebileceğini de sanmam ama belli de olmaz.
Yanii diyelim :P
@Ebûgurebâ Güzel mi peki
@DorothyBabe ispanyolların yaptığı daha iyi. bunlar kopyala yapıştır yapmışlar. senaryo az bir şey değişik gibi gelsede eh işte. dizi yokluğunda izlenebilir
Hep koreden çalıyorlardı. Bir kerede kore çalmış çok mu :)
Hırsızlık bile bir emek, emeğe saygıdan 2 bölüm bakılır 😀
:D bakılır ya tabi
Teşekkür ederim eig için 😀
Cevap
9Cevap
izlemeyi düşünüyorum
Kızlar Bir Adım ÖnHayır, izlemem. Bir dizinin/filmin çakması yapılınca bana saçma geliyor. Orijinal senaryolar dururken bunu izlemem.
Yani ben de öyle düşünüyorum
İspanyol yapımı olanı da izlemedim bunu izleyeyim. Çok fazla muhabbeti dönen şeyler beni fazla çekmiyor maalesef.
ya hocam aynı senaryo isimler bile sırf boşluktayım bakacağım ondan
Hayır, izlenmeyeceğim.
Bu kadar kopya olması tamamen itiyor.
aynen
izlenebilir. her ülke farklı senaryolar kullanabilir.
bakacağız buna
Havalar soğuyunca izlerim şimdi tatilimi yapayım güneşe hasret kaldik
İyi tatiller
Evet izlemek isterdim
Yeni çıktı izlersin
Teşekkürler izlerim saol
Yazdım bir kenara belki izlerim..
bak bakalım müsait zamanında
Evet teşekkür ederim
İzlemedim yine izlemeyeceğim.
netiz
Bayilirizzzzzzz efendimisssssss goooluummmm golluuuummm
İzlemem, orjinalinide izlemedim 😅
taklitlerden sakınınız!
Izlerm bakalm ispanyollardan daha iyi yapmslar mı
Bi göz gezdiririm heralde
gezdir gezdir
izliyebilirim
yani bakacağım ben de
Güzel değil bence ya
bakacağım
İzlerim
hayir
Hayır
bilmemm
hayır
evett
evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?