Erkeklerin kalbi hala Süleyman Çakır yüzünden kırık.
Süleyman Çakır
Ramiz Dayı
Bihter Ziyagil
Memati
Şehzade Mustafa
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Kesinlikle Süleyman Çakır! Çakır öldükten sonra da dizi bir şekilde devam etti ama sanki bir tarafımız hep eksik kaldı, bazı sahnelerde Çakır olsa ne yapardı gibi soruları düşünüp durduk. Bence bu da Oktay Kaynarca'nın oyunculuk başarısıdır..
Şehzade musfanınki ama bihterinki de kötüydü bence ne olursa olsun sonu böyle olmamalıydı ama olması da bir yandan iyi ki klişe bir final değil daha akılda kalıcı ki unutulmuyor :))
Cevap
48Cevap
Süleyman Çakır gibi bir delikanlı bir daha Türk dizi tarihine gelmez
Bihter Ziyagil
Yani bence Süleyman Çakır’ı fazla abartıyorlar
397 bölüm izledim O kadar da etkileyici değil
Bence Kara’nın ölümü ondan daha
kötüydü Ve üzücüydü
Ne Memati ye çok üzüldüm ne de
Süleyman Çakır’a Aslında üzüldüğümüz şey diziden ayrılmaları oluyor
Mustafa’ya çok üzülmüştüm o ayrı bir olay😅
Lüzumu üzerine bir açıklama yapmak istiyorum.
Dün akşam saatlerinde hastanemize akciğer karaciğer, mide, dalak ve böbreğinden ateşli silahla yaralanmış olarak getirilen Süleyman Çakır acil olarak ameliyata alınmış göğüs kalp ve damar hariciye ve bevliye cerrahları ile anestezi uzmanından oluşan bir heyet tarafından yapılan operasyonla kurşunlar çıkarılmış,
takdir edersiniz ki bu denli büyük bir ameliyatta komplikasyon görülmesi kaçınılmazdır bir ara kardiyak arrest gelişmiş ve tekrar döndürülmüştür
Diğer doktorlarımız ve bizzat şahsım hastanemizin tüm imkanlarını seferber etmiş ancak aşırı kan kaybına bağlı olarak dolaşım ve solunum yetmezliği sonucu Süleyman Çakır hayatını kaybetmiştir.
Ailesine ve sevenlerine başsağlığı dilerim💐
Memati karakterini çok severdim o diyebilirim , baya bağlılık vardı da. Ama Türkiye'yi en çok Çakır etkilemiştir :D Cenaze namazlarından tut , dağıtılan lokmalara kadar en babasu Çakır karakteridir.
Hekimoğlu derler benim aslıma… Aynalı martin, yaptırdın da narinim, kendi nefsime… Tabi ki Süleyman Çakır. Geçen gün izlemiştim o bölümü, hala içimde bir hüzün var 🙄
Ramiz dayı ve Bihter karakterleri.
Ezel dizisini çok sevmiştim, Ramiz Dayı karakterinin hayatı çok ilgi çekici gelmişti.
Şu dizilerin hiçbirini baştan sona izlemedim. 😁 Birkaç bölüm anca izlemişimdir ama düşündüğümde de böyle bir dizi karakteri olmadığı kanısına vardım. Belki bir ihtimal “Öyle bir geçer zaman ki” dizisindeki Aylin olabilir. Bu diziyi de baştan sona izlememiştim gerçi.
Şehzade Mustafa'nın, gerçekte de katledildiğini bilerek o sahneyi izlemek, diğer tüm dizi karakterlerinden çok daha fazla üzdü beni. Eğer şehzade Mustafa şıklar arasında olmasaydı, kesinlikle Süleyman Çakır karakteri derdim.
Şehzade Mustafa 😬🤦♀️
Biliyorsun bide gerçekten de aynı şekilde öldürüldüğünü işte bu yüzden çok daha fazla etkiledi.
Mehmet Günsur'u da severim bir süre her gördüğümde aklıma geliyordu😬🤦♀️😂
Bu şehir girdap gülüm
Girdapta mehtap gülüm
Feleğin bir suyu var
Su değil kezzap gülüm
Memati Baş'ı saygı ve özlem ile anıyorum.
Memati reisin kadın ayarlama raconunu uygulasak perişan olurduk 😄
Bihter vallah.
💩 Yere gitti. 😂
Tabi onunda suçu var doğrusu.
Sırf Behlül'e karşı klasik kıskandırma yöntemlerini kullanmak için evliliği sürdürdü.
Selamm anketteki hiçbir dizeyi izleyemedim maalesef sonradan izlediğim kadarıyla Bihter üzücüydü diğerleri hakkında bir düşüncem yok
Kendi hayatım uzun soluklu bir dizi , üç kişinin ölümü kadar hiçbir ölüm beni zorlamadı , soruna cevabım ise Süleyman Çakır 🙂
Hangisinin arkasından cenaze töreni yapıldı her yıl lokma dağıtıldı sorarım size tartışmaya kapalı konu ahsndn
Her yerdesin narcos
Hayır
Çakır...
nihal, bir nefeste sönüverecek bir çiçek, peki ya bihter?
Bihterimin kalbide Behlül yüzünden 😪
Süleyman Çakır derim. Özellikle pisi pisine ölmesi can yaktı. Polat'ın Çakır'ı arabayla hastaneye yetiştirme sahnesinde Çakır'ın söylediği son kelime "Can Polat" oldu. İkisinin arasında çok farklı ve çok güzel bir bağ vardı.
Ramiz dayı bee. Çelik yeleği hiç çıkarmayacaktı. :D
Şehzade Mustafa sahnesi kalbimden bir parça söküp götürmüştü. Hatırladıkça bile sol yanım acıyor 😔
Ne kadar KS sorusu olmuş
Leyla nın ölümü kötü oldu
Leyla ile Mecnun

cio😃
Hic kurtlar vadisi izlemedim ama mematiyi seviyorum paylasilan kesitlerden goruyorum ama bence bihter be birde tek kendini öldüren karakter sanirim Şu an olanlar arasinda
Ramiz Dayı Memati ve Şehzade Mustafaya çok üzülmüştüm.
Bihter 1000 kere bile geberebilir hiç sıkıntı değil benim için
Ramiz Dayı. Aralarında izlediğim tek dizi Ezel çünküsü
Dizi değilde film pennywise en sonda ölüyo ya baya kötü oldum ne kadar kötü kalpli karakter olsada öyle yenilmez korkularla beslenen acımasız bir karakteri kötü bi sonla bitirdiler bide ölürken bebek gibi bisey oluyo ya karakterin tüm karizma yok oldu o an
Ramiz dayı hep bi adım öndeydi dayım ölünce çok üzülmüştüm 😔
Sehzade Mustafa.. Tarihin en derininden gelen bir Adaletsizlik göstergesi 😒
Süleyman Çakır Meral yüzünden pisi pisine gitti be yanarım yanarım ona yanarım. Laz ziya ne güzel diri diri gömmüştü b*k var çıkarttı kızı ordan. Çakır canından oldu
Bihter'e son bölüme dek üzülmedim. Hak ettiğini buldu fakat nedense ağladığımı hatırlıyorum ☺️
Evet, intihar etti.
Ramiz Dayı'ya üzüldüm
Bihter hariç diyerlerini izlemedim tanimiyorum
Süleyman Çakır tabiki
tam olarak öyle NET! 😂
Ramiz dayi ve bihter baya uzmustu
Memati, yasını bile tuttuk
Helvasını bile yedik
Buralara gelmek kolay olmadı can Polat
Avrupa yakası - Gazanfer Özcan
Rol icabı değil, gerçekten vefat etmişti :(
Şıklardan hiç birisiiiii..
İnci
Masumlar Apartmanı
Masumlar apartmanı İnci
Ragnar. Onu sokan her yılanın soyu kurusun
Şehzade Mustafa ve Bihter ah beee...
Şehzade Mustafa olabilir izlemedim ama
Süleyman çakır ve Şeyhzade Mustafa
Dizi izlemem şehzade Mustafa da dizi karakteri değil zaten
beni, beni, bihter'ini
süleyman çakır kesinlikle..
bihter ve şehzade mustafa ☹️
Mustafa :(
Kızların da Bihter Ziyagil
Hürrem ci olan ben yine de Mustafa ya üzüldüm
Çakır karakteri çok iyiydi ya
Aşk-ı Memnu Bihter 😂
Düzgün iyi kalpli birsehzede idi..
Süleyman Çakır ve Memati baş
Mustafa'nın ölümü en kötü ya
Bunların arasından tek Bihteri izlemiştim. O.
Benim üzüldüğüm kimse yok
Yaralama falan yok ama tek bildiğim bihter
Sadece Bihter biliyorum.
Bunlar haricinde Escanor sama derim
Ramiz dayi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?