Kızlar, Neden bilmiyorum açıkcası şu "ahahah" gülme efektinden nefret ediyorum. Random daha iyi geliyor. Bilmek istiyorum sizde de?

Mesela bir arkadaşım ya da herhangi rasgele biri ile konuşunca güldüğü zaman (genellikle erkeklerde oluyor) "ahahahahah" demeyi daha çok seviyorlar gibi. Nedenini bilmiyorum ama aşırı sinir geliyor bana. **(Tabiki ben karışamam bu benim kendi görüşüm)**
"Ahahahahah" tercih ederim
Random daha iyi
En iyisi emoji
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Kızlar, Neden bilmiyorum açıkcası şu "ahahah" gülme efektinden nefret ediyorum. Random daha iyi geliyor. Bilmek istiyorum sizde de?
Cevapla