Evet öyle zaten , yaz dizisi duyunca kaçıyorum zaten, oyuncular aynı ve senaryolar aynı... Hala fanlarının isimleriyle başrolleri yakıştırma trendi kusasım geliyor. İnanılmaz kötü ya sektör. Cidden inanılmaz kötü ilerliyorlar ve kendine özgü bir şey olmuyor kimse de.
Çoğu Saçma Anlamsız Boş Diziler Şimdiki dizilerin hepsi yayından kaldırılmalı Aşk diyorlar cinsellikten ibaret sonra aldatma yok adam öldürme intikam nerde kötüye yönelik var ona yönelik senaryo dizi izlemiyorum hiç zaten Dini programlar hiç olmasa kanal d ve Show TV kapatırdim zaten ATV fox TV star TV kanalı yok bende
Yaz dizileri yerine. Her biri 13 bölümlük her bölümü 1 saatlik Olan biyografik , tarihi , şehitleri anlatan diziler yapsalar daha iyi Yaz dizileri bana saçma geliyor Cinsellik, öpüşme son garantili Hayat sanki o kadar kolay